Áttekintés
Google Ads fiók létrehozása
Keresési hirdetések
Hirdetésbővítmények
Google Ads aukció
Analitika
Konverziómérés
Ajánlattételi stratégiák
Display hirdetések
Remarketing hirdetések
Shopping hirdetések
Merchant Center
Videó hirdetések
További lehetőségek
Kampány elindítása utáni lépések
Keresési kampányok optimalizálása
Optimalizálási videók
Optimalizálási pontszám
Optimalizálási módok
Teljesítménytervező

A Google Cégem legfontosabb előnyei

Tudtad, hogy a Google Cégem egy gyors és egyszerű módja annak, hogy vállalkozásod adatai kiemelkedjenek a Google Keresőben és a Google Térképen, és ismertté váljanak a világ számára, valamint kapcsolatot teremtsenek a potenciális ügyfelekkel? Olvass tovább, hogy megtudd, milyen módon segíthet a Google Cégem.

Ebben a modulban megismerkedhetsz a Google Cégem használatának előnyeivel, amelyekkel vállalkozásod kiemelheted az online kereső felhasználók számára.

Ismerd meg Kerrie-t

Kerrie nemrég három új helyszínre bővítette kis kávézóját. Nagyon izgatott a növekedés miatt, de aggódik is, hogy a vásárlói összezavarodhatnak a sok helyszín miatt. Szerencsére a Google Cégem segít neki. A Google Cégem segítségével Kerrie:

  • Információkat oszthat meg a vásárlókkal
  • Több listát együttesen kezelhet
  • Kapcsolatba léphet az ügyfelekkel
  • Betekintést nyerhet az ügyfelek viselkedésébe

Információk megosztása az ügyfelekkel

A Google Cégem segít abban, hogy vállalkozásod kiemelkedjen a Google Keresőben és a Google Térképen! Képekkel, elérhetőségi adatokkal és egyéb információkkal mutathatod be vállalkozásod, amikor az emberek az interneten keresnek.

Kerrie arra szeretné használni üzleti listáját, hogy kapcsolatot teremtsen jelenlegi ügyfeleivel, és újakat vonzzon. A Google Cégem segítségével mindkettőt megteheti! Csak arra kell ügyelnie, hogy minden adatot megadjon, amikor beállítja a listáját.

Kattints a nyílra, ha többet szeretnél megtudni.

Kezdetben Kerrie-nek létre kell hoznia egy Google Cégem fiókot. Miután létrehozta a fiókot, hozzáadhatja üzleti adatait, hogy létrehozza a listáját. Ez magában foglalja az egyes helyszínek címét, a megfelelő telefonszámokat, a nyitvatartási időt, valamint a weboldalára és az online menüre mutató linket. Annak érdekében, hogy a jelenlegi és az új ügyfelek számára is kiemelkedő legyen a listája, Kerrie hozzáad néhány fényképet a kávékülönlegességeiről.

Kerrie-nek már van egy nagyszerű weboldala, de ha még nem lenne, akkor a Google Cégem segítségével létrehozhat egyet.

Most, hogy Kerrie-nek több helyen is vannak kávézói, szeretné, ha a vendégek megtalálnák őt, ha bármelyik boltja közelében járnak. Úgy állíthatja be üzleti listáit, hogy azok nagyobb valószínűséggel jelenjenek meg, amikor a közelben lévő ügyfelek a Google Térképet és a Google Keresőt használják.

Több lista együttes kezelése

Kerrie-nek csak egy kis időbe telt, amíg beállította a listáját, és mostantól az üzlete az első helyen lesz, amikor az ügyfelek helyi kávézókra keresnek. Mivel a Google Cégem egyetlen fiókkal tudja kezelni az összes üzleti helyszínét, Kerrie anélkül tudja naprakészen tartani a listáját, hogy több fiókot kellene kezelnie. Ennek eredményeképpen több időt tud tölteni azzal, hogy új, szórakoztató kávéitalokat találjon ki!

Kapcsolat az ügyfelekkel

Mivel Kerrie ügyfelei online keresik őt, biztos akar lenni abban, hogy van módja arra, hogy kapcsolatot teremtsen velük. Tudja, hogy ez az egyik legjobb módja annak, hogy rávegye őket, hogy eljöjjenek az üzleteibe. Kerrie többet is tehet a Google Cégem segítségével, minthogy felsorolja üzleti adatait. Ez egy nagyszerű eszköz arra is, hogy bevonja a vásárlóit.

Válaszd ki az egyes paneleket, hogy többet tudj meg.

Kerrie a Google Cégem fiókján keresztül olvassa a kávézójáról szóló értékeléseket, és válaszol a vásárlói visszajelzésekre.

Kerrie szereti tudni, mit gondolnak a vásárlói a kávézóiról, különösen, ha figyelembe vesszük, hogy mennyire elkötelezett a nagyszerű italok és a barátságos légkör megteremtése iránt. Amikor a vásárlói ezt megemlítő értékeléseket hagynak, az még inkább kiemeli az üzletét. Ráadásul a Google Cégem segítségével Kerrie válaszolhat a vásárlói által hagyott véleményekre. Megköszönheti nekik a nagyszerű értékelést, vagy foglalkozhat az esetleges aggályaikkal.

Kerrie a Google Cégem üzenetküldő eszközét használja, hogy válaszoljon egy ügyféltől kapott szöveges üzenetre. Egyes ügyfelek nem akarnak felhívni egy vállalkozást, hogy információt kérjenek – inkább elektronikus úton küldenek üzenetet. A Google Cégem segítségével az ügyfelek közvetlenül a bejegyzésen keresztül tehetnek fel kérdéseket vagy küldhetnek üzeneteket, és Kerrie anélkül tud válaszolni nekik, hogy el kellene hagynia az oldalt. Mostantól egy újabb módja lesz az ügyfelekkel való kommunikációnak.

A havi kávéakciókról szóló bejegyzéseket is hozzáad, amelyek a Térképen és a Keresőben is láthatóak. Az ügyfelek szeretik látni a havi akciókat, amikor azok megjelennek, így ez biztosan fenntartja az érdeklődésüket.

Egy személy a kezében tartja a mobilkészüléket, és megnyomja a keresési eredmények alatt megjelenő hívás gombot.

Kerrie szereti, hogy hívásokat és útbaigazítási kérelmeket kap az ügyfelektől, akik látják a Google Cégem bejegyzését. Van egy praktikus hívógomb, amely megjelenik, amikor valaki rákeres. Mivel nagyon sok ügyfele a mobiltelefonjával keres, így könnyen kapcsolatba léphetnek vele. Útbaigazítást is kérhetnek közvetlenül a bejegyzésből, ami segít nekik megtalálni őt, amikor vezetnek vagy sétálnak.

Egy személy mobilkészüléket tart a kezében, és a hirdetésből rákattint a foglalási gombra. Kerrie észrevette, hogy promóciós termékei villámgyorsan elkelnek. Néhány vásárló azonban panaszkodott, hogy nem akar sorban állni ezekért a gyors, egyszerű rendelésekért. Kreatív problémamegoldóként Kerrie megtalálta a megoldást a Google Cégem segítségével! Tudja, hogy amikor az emberek megtalálnak egy vállalkozást a Google-on, közvetlenül az üzleti profilból tudnak foglalni. Bár az időpontfoglalás nem vonatkozik közvetlenül az ő vállalkozására, szeretné beállítani ezt a funkciót, hogy az ügyfelek online "lefoglalhassák" a promóciós cikkeket, hogy egy kijelölt időpontban gyorsan és egyszerűen átvehessék azokat.

Mindössze annyit kell tennie, hogy hozzáad egy foglalási gombot az üzleti listájához! A foglalási gomb engedélyezéséhez jelentkezz be a Google Cégem fiókodba, és válaszd ki az egyik időzítési partnerünket. Ezután könnyedén nyomon követheted az összes foglalást, amely az üzleti profilodból érkezik a Google-ön.

Nézd meg, hogyan lépnek kapcsolatba az ügyfelek a listáiddal

Kerrie néhány hónapja használja a Google Cégem szolgáltatást, és szeretné látni, hogyan lépnek kapcsolatba az ügyfelek a bejegyzésével. A Google Cégem betekintés funkcióját használhatja az interakciók nyomon követésére.

A betekintés segítségével Kerrie áttekintheti, hogyan lépnek kapcsolatba ügyfelei a listájával, és az információkat felhasználhatja a változtatások vagy a javítás érdekében. Először is az betekintés segítségével megnézi, hányan látták vállalkozását online, és milyen típusú dolgokat keresnek.

Kerrie nagyon szeretné látni, hogy hány vásárlója kér útbaigazítást azokon a területeken, ahol új üzleteit megnyitotta. Ezért megnézi a keresési jelentést, hogy megnézze a vezetési útvonalkéréseket, és rájön, hogy két helyszínére kevesebb keresés érkezett, mint a többi helyszínére.

Most, hogy Kerrie ellenőrizte a betekintést, úgy dönt, hogy elkezdi használni az intelligens kampányokat, hogy hirdetéseket hozzon létre, és összekapcsolja azokat a helyszínekkel, amelyeknek több hirdetésre van szükségük. Már csak néhány lépés, és képes lesz összekapcsolni a Google Cégem fiókját az intelligens kampányokkal.

Hogy megmaradjon

Ha Cél-CPA-t vagy Cél-ROAS-t használsz

Ha a Cél-CPA-t használod, összpontosíts a műveletenkénti költségre.

Ha a Cél-ROAS-t használod, a hirdetési kiadások megtérülésére összpontosíts.

Ha a kampány költségkerete korlátozott, ellenőrizd a Javaslatok oldalon, hogy van-e lehetőség további konverziók vagy konverziós érték elérésére hasonló CPA vagy ROAS mellett.

Ha a kampány nem korlátozott költségkeretű, növeld a cél-CPA-t vagy csökkentsd a cél ROAS-t, hogy több konverziót vagy konverziós értéket érj el. A lefedettséget és a célzást új kulcsszavak hozzáadásával, általános egyezésű típusok használatával, dinamikus keresőhirdetések létrehozásával és első fél célközönséglisták hozzáadásával is bővítheted.

Ha a Konverziók maximalizálása vagy a Konverziós érték maximalizálása ajánlattételi stratégiát használod

Ha a Konverziók maximalizálását használod, akkor a konverziós mennyiségre összpontosíts.

Ha a Konverziós érték maximalizálását használod, a konverziós értékre összpontosíts.

Ha a Konverziók maximalizálása vagy a Konverziós érték maximalizálása mellett döntesz, győződj meg arról, hogy további elérhető tartalék áll rendelkezésre a kampányodban. Ez mozgásteret biztosít az algoritmusnak a mennyiség vagy az érték növelésére. Bővítsd a célzást új kulcsszavak hozzáadásával, általános egyezésű típusok használatával, dinamikus keresőhirdetések létrehozásával és első fél célközönséglisták hozzáadásával.

Miután módosítottad az ajánlattételi stratégiádat, lépj be a Javaslatok oldalra, hogy megnézd, hogyan növelhetnéd további befektetésekkel hatékonyabban a konverziós mennyiséget vagy értéket.

Cél optimalizálás

Ha a kampányod nem korlátozott költségkeretű, csökkentsd a ROAS-célokat, hogy több konverziós értéket érj el. Az ajánlott célérték-beállításokat a Javaslatok oldalon találod.

Költségkeret optimalizálás

A sikeres teljesítmény érdekében a cél-CPA és cél-ROAS kampányokat nem szabad a költségkeret alapján korlátozni. A Javaslatok oldalon a költségkeret optimalizálására vonatkozó javaslatokat találsz, hogy nagyobb növekedést érj el, és további konverziókat és konverziós értéket kapj ugyanazon CPA vagy ROAS mellett. Lehetőséged van arra is, hogy szerkeszd az optimalizálási pontszám költségkeret javaslatait, hogy becslést kapj a különböző költségkeret összegek mellett várható konverziós mennyiségről.

Szimulátorok

A szimulátorok segítségével megbecsülheted a teljesítmény változását, amikor felülvizsgálod a cél- vagy napi költségkeretet. Ezeket a Kampányok lapon vagy az Ajánlattételi stratégia jelentésben találod.

Kulcsszó beillesztés

A kulcsszavak beillesztésével frissítheted hirdetéseid, hogy szerepeljenek benne azok a kulcsszavak, amelyek a hirdetések megjelenését kiváltották. Például, ha valaki a "CRM szoftver" kifejezésre keres, a hirdetés címsorában szerepelhet a "CRM szoftver" kifejezés.

Hirdetés-testreszabók

A hirdetés-testreszabók lehetővé teszik, hogy valós idejű információkat, például helymeghatározást vagy visszaszámlálást építs be a hirdetéseidbe. A hirdetés-testreszabók segítségével dinamikus hirdetéseket hozhatsz létre, és nagymértékben releváns hirdetésszövegeket (kreatívokat) jeleníthetsz meg.

Hirdetésbővítmények

A hirdetésbővítmények célja, hogy segítsék a teljesítmény növelését. A hirdetésbővítmények hozzáadása segíthet növelni az érdeklődők számát, vagy segíthet a látogatókat a webhely egy bizonyos helyére vagy oldalára irányítani.

Meglévő ügyfelek

A meglévő ügyfelek megtartása érdekében fontold meg egy közönséglista hozzáadását azokról az ügyfelekről, akik már konvertáltak a webhelyeden.

Új ügyfelek

Az új ügyfelek megszerzéséhez fontold meg a webhelyed összes látogatójára vonatkozó közönséglista, vagy hasonló közönség listák hozzáadását.

Korábbi látogatók

Hirdetések megjelenítése korábbi látogatóidnak, amikor azok a Google webhelyen végeznek további kereséseket azzal kapcsolatban, amire szükségük van.

Megfigyelés

Figyeld meg, hogyan teljesítenek a hirdetéseid a kiválasztott célközönség számára anélkül, hogy befolyásolnád a kampány elérését. Ez a beállítás nem változtatja meg, hogy ki láthatja a hirdetéseid, és azt sem, hogy hol jelenhetnek meg. Helyezz előtérbe vagy szoríts vissza bizonyos közönségeket, azáltal, hogy ajánlatkorrekciókat adsz meg.

Célzás

Szűkítsd az elérésed, hogy csak az általad kiválasztott konkrét célközönségnek jelenj meg.

Általánosegyezés-módosító
+férfi +cipő

Az általánosegyezés-módosító csak olyan keresésekre jelenít meg hirdetést, amelyek tartalmazzák a plusz jellel megjelölt kulcsszavakat vagy azok közeli változatait. A kulcsszóban szereplő kifejezések előtt, után vagy között további szavak is szerepelhetnek, tetszőleges sorrendben. Az általános egyezéshez hasonlóan ez a módosított változat is hasznos a nem várt kifejezésekből származó forgalom megragadásához.

Példa: A "férfi sportruházat" keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését, de az "eladó férfi cipő" keresés igen.

Előnye: Biztosítja, hogy a kulcsszavad alapfogalma jelen legyen a felhasználó keresésében, ugyanakkor nagyobb elérést tesz lehetővé.

Beállítás: Tegyél egy plusz jelet (+) a kifejezések elé.

Általános egyezés
férfi cipő

Az általános egyezésű kulcsszavak a kulcsszavakhoz kapcsolódó keresési kifejezésekre jelennek meg, valamint az olyan közeli változatokra, mint a szinonimák és elgépelések. Az általános egyezésű kulcsszavak használata a legjobb módja annak, hogy olyan kifejezésekből származó keresési forgalmat érj el, amelyeket esetleg nem látsz előre.

Példa: A "férfi ruházat"-ra történő keresés megjelenítheti a hirdető hirdetését, amelyet a férfi cipő általános egyezésű kulcsszóval céloz.

Előnye: A legnagyobb volument éri el.

Beállítás: Ez a kulcsszavak alapértelmezett egyezési típusa; egyszerűen add meg a kulcsszavakat.

Kifejezés egyezés
“férfi cipő”

A kifejezés egyezés csak akkor jeleníti meg a hirdetést, ha a kifejezésre (vagy annak egy közeli változatára) keresnek rá, anélkül, hogy más szavak lennének a közepén, amelyek megváltoztatnák a kifejezés jelentését. A kifejezés előtt vagy után további szavak is használhatók. A pontos egyezéshez hasonlóan a kifejezés egyezésű kulcsszavak segítenek a forgalom megragadásában azokból a lekérdezésekből, amelyekre tudod, hogy az ügyfeleid keresnek.

Példa: A "férfi tenisz cipő" keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését, de a "férfi cipő vélemények" igen.

Előnye: Biztosítja, hogy a kulcsszavad központi fogalma jelen legyen a keresési kifejezésben, miközben nagyobb volument érsz el, mint amit a pontos egyezésű kulcsszavak biztosítanának.

Beállítás: Tegyél idézőjeleket (" ") a kifejezés köré.

Pontos egyezés
[férfi cipő]

A pontos egyezés akkor jeleníti meg a hirdetéseket, ha a kulcsszó megegyezik a felhasználó keresési kifejezésével. A pontos egyezésű kulcsszavak hasznosak, ha olyan keresési lekérdezésekből származó forgalmat szeretnél megragadni, amelyekről biztos lehetsz benne, hogy az emberek keresik őket.

Példa: A "férfi cipő vélemény" vagy "piros férfi cipő" vagy "férfi tornacipő"-re vonatkozó keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését; csak a "férfi cipő" keresés jelenítené meg ezt a hirdetést.

Előnye: Nagyobb ellenőrzést biztosít afelett, hogy milyen keresési kifejezések jeleníthetik meg a hirdetést, bár a hirdetések mennyisége korlátozott lehet.

Beállítás: Tegyél szögletes zárójeleket ([ ]) a kifejezés köré.