Áttekintés
Google Ads fiók létrehozása
Keresési hirdetések
Hirdetésbővítmények
Google Ads aukció
Analitika
Konverziómérés
Ajánlattételi stratégiák
Display hirdetések
Remarketing hirdetések
Shopping hirdetések
Merchant Center
Videó hirdetések
További lehetőségek
Kampány elindítása utáni lépések
Keresési kampányok optimalizálása
Optimalizálási videók
Optimalizálási pontszám
Optimalizálási módok
Teljesítménytervező

A megfelelő közönség elérése a TrueView for Action segítségével

A TrueView for Action a megfelelő közönséggel párosítva maximális teljesítményt nyújt. Segítségével elérheted azokat a felhasználókat, akik a legnagyobb valószínűséggel válnak vásárlókká, a Google ökoszisztémájából származó erős szándékjelzések alapján, beleértve a keresést, a YouTube-ot, a Térképet és az alkalmazásokat.

Ebben a modulban megismerheted a célközönségek elérésének különböző módjait, beleértve az Egyéni szándékú célközönségek működését és előnyeit.

Érd el a bizonytalanokat, ne az érdekteleneket!

Ha cselekvésre akarod ösztönözni a célközönséget, a legerősebb szándékkal rendelkező célközönségre összpontosíts, mert ők a legnyitottabbak arra, hogy az üzeneted hatással legyen rájuk.

A legalsó tölcséres célközönségünk olyan emberekből áll, akik …

Remarketing vagy Ügyfélegyezés

Már kapcsolatba léptek a vállalkozásoddal, de nem konvertáltak.

Hasonló célcsoportok

Hasonló profillal rendelkeznek, mint jelenlegi vagy potenciális ügyfelei.

Egyéni célközönségek a YouTube számára

Keresett a Google-ön, mielőtt kapcsolatba lépett volna a vállalkozásoddal.

Piacon belüli célcsoportok

Aktívan keresik a terméked/szolgáltatásod megvásárlására vonatkozó információkat.

Amikor elkezded használni a TrueView for Action-t, először az egyéni célközönségekkel kezd. Ez szép egyensúlyt biztosít a szándék és a skála között, és a legjobb teljesítményt nyújtja.

Az egyéni célközönséget használó TrueView for Action kampányok 30%-kal magasabb konverziós arányt generálnak, mint az egyéb célzást használó TrueView for Action kampányok.

Az egyéni célközönségek a YouTube-on lehetővé teszik, hogy elérd azokat az embereket, akik nemrégiben kerestek a Google-ön.

Az emberek minden más platformnál gyakrabban használják a Google-keresést, hogy vásárlás előtt termékek után kutassanak.

Márkád most először érheti el az embereket a Google-ön történő termékkeresés utáni döntő pillanatokban, hogy a YouTube-on cselekvésre ösztönözze őket.

Tudnivalók az egyéni célközönségről:

Válaszd ki az egyes paneleket, hogy többet tudj meg.

  • A Google keresési kulcsszavakon alapuló célközönség
  • Olyan felhasználók elérése, akik nemrégiben kerestek a Google-ön
  • Terjeszd ki keresőkampányaid hatókörét a YouTube-ra is
  • Az ügyfelek befolyásolása aktív vásárlási döntés során
  • Hirdetők, akik a TrueView for Action segítségével szeretnének akciókat és konverziókat elérni a YouTube-on
  • Hirdetők, akik nem márkás keresőkampányaikat szeretnék bővíteni
  • Hirdetők, akiknél a konverziókövetés engedélyezve van a videokampányoknál

Nézzünk egy példát egy hirdetőtől

A Hawaiian Airlines a TrueView for Action és az Egyéni célközönség kombinálásával cselekvésre késztette a felhasználókat a YouTube-on. Milyen eredmények születtek? A TrueView for Action segítségével a Hawaiian Airlines képes volt befolyásolni a megfontolást és több minősített forgalmat irányítani.

Válaszd ki az egyes paneleket, hogy többet tudj meg.

A forgalmas nyári utazási időszakra készülve a légitársaság a Hawaii utazást fontolgató Los Angeles-i, kaliforniai és az észak-kaliforniai Bay Area-i lakosokat kívánta megkeresni, hogy a Hawaiian Airlines járatainak lefoglalására ösztönözze őket.

Ennek érdekében a marketingcsapat Google Search hirdetéseket használt, hogy a légitársaság nevét megismertesse az emberekkel, és YouTube-videohirdetéseket, hogy további vásárlásokhoz jusson.

Egy tipikus keresőkampányt állítottak be, olyan márkás kulcsszavakra összpontosítva, mint a "Hawaiian Airlines", és olyan nem márkás kulcsszavakra, mint a "Hawaii járat". Ezután létrehoztak egy sor 15 és 30 másodperces videohirdetést a vállalat piacspecifikus márkakreatívját és a YouTube közvetlen válaszformátumát, a TrueView for actiont használva. A közvetlen válasz formátumban a call-to-action arra hívta fel az embereket, hogy kattintsanak a "See Fares" (Lásd a viteldíjakat) menüpontra, ahol a területükhöz kapcsolódó járat- és árképzési lehetőségek céloldalára irányították őket.

  • 185%-kal megnövelt repülőjegy-foglalások
  • 69%-kal csökkentette az akvizíciónkénti költséget (más, párhuzamosan futó kampányokhoz képest).

Igaz vagy hamis

Legfontosabb tudnivalók

  • A megfelelő célközönség elérése a szándék azonosításától függ.
  • Számos hatékony, az alsó tölcsérhez tartozó célközönségre vonatkozó megoldás áll rendelkezésünkre, amelyek mind a szándékjelzések erején és azonosításán alapulnak, hogy az emberek mikor kívánnak vásárolni.
  • A YouTube egyéni szándékú közönségeivel a hirdetők elérhetik azokat a felhasználókat, akik nemrég releváns kulcsszavakra kerestek a Google-ön, és a TrueView for Action segítségével konverzióra ösztönözhetik őket.

Ha Cél-CPA-t vagy Cél-ROAS-t használsz

Ha a Cél-CPA-t használod, összpontosíts a műveletenkénti költségre.

Ha a Cél-ROAS-t használod, a hirdetési kiadások megtérülésére összpontosíts.

Ha a kampány költségkerete korlátozott, ellenőrizd a Javaslatok oldalon, hogy van-e lehetőség további konverziók vagy konverziós érték elérésére hasonló CPA vagy ROAS mellett.

Ha a kampány nem korlátozott költségkeretű, növeld a cél-CPA-t vagy csökkentsd a cél ROAS-t, hogy több konverziót vagy konverziós értéket érj el. A lefedettséget és a célzást új kulcsszavak hozzáadásával, általános egyezésű típusok használatával, dinamikus keresőhirdetések létrehozásával és első fél célközönséglisták hozzáadásával is bővítheted.

Ha a Konverziók maximalizálása vagy a Konverziós érték maximalizálása ajánlattételi stratégiát használod

Ha a Konverziók maximalizálását használod, akkor a konverziós mennyiségre összpontosíts.

Ha a Konverziós érték maximalizálását használod, a konverziós értékre összpontosíts.

Ha a Konverziók maximalizálása vagy a Konverziós érték maximalizálása mellett döntesz, győződj meg arról, hogy további elérhető tartalék áll rendelkezésre a kampányodban. Ez mozgásteret biztosít az algoritmusnak a mennyiség vagy az érték növelésére. Bővítsd a célzást új kulcsszavak hozzáadásával, általános egyezésű típusok használatával, dinamikus keresőhirdetések létrehozásával és első fél célközönséglisták hozzáadásával.

Miután módosítottad az ajánlattételi stratégiádat, lépj be a Javaslatok oldalra, hogy megnézd, hogyan növelhetnéd további befektetésekkel hatékonyabban a konverziós mennyiséget vagy értéket.

Cél optimalizálás

Ha a kampányod nem korlátozott költségkeretű, csökkentsd a ROAS-célokat, hogy több konverziós értéket érj el. Az ajánlott célérték-beállításokat a Javaslatok oldalon találod.

Költségkeret optimalizálás

A sikeres teljesítmény érdekében a cél-CPA és cél-ROAS kampányokat nem szabad a költségkeret alapján korlátozni. A Javaslatok oldalon a költségkeret optimalizálására vonatkozó javaslatokat találsz, hogy nagyobb növekedést érj el, és további konverziókat és konverziós értéket kapj ugyanazon CPA vagy ROAS mellett. Lehetőséged van arra is, hogy szerkeszd az optimalizálási pontszám költségkeret javaslatait, hogy becslést kapj a különböző költségkeret összegek mellett várható konverziós mennyiségről.

Szimulátorok

A szimulátorok segítségével megbecsülheted a teljesítmény változását, amikor felülvizsgálod a cél- vagy napi költségkeretet. Ezeket a Kampányok lapon vagy az Ajánlattételi stratégia jelentésben találod.

Kulcsszó beillesztés

A kulcsszavak beillesztésével frissítheted hirdetéseid, hogy szerepeljenek benne azok a kulcsszavak, amelyek a hirdetések megjelenését kiváltották. Például, ha valaki a "CRM szoftver" kifejezésre keres, a hirdetés címsorában szerepelhet a "CRM szoftver" kifejezés.

Hirdetés-testreszabók

A hirdetés-testreszabók lehetővé teszik, hogy valós idejű információkat, például helymeghatározást vagy visszaszámlálást építs be a hirdetéseidbe. A hirdetés-testreszabók segítségével dinamikus hirdetéseket hozhatsz létre, és nagymértékben releváns hirdetésszövegeket (kreatívokat) jeleníthetsz meg.

Hirdetésbővítmények

A hirdetésbővítmények célja, hogy segítsék a teljesítmény növelését. A hirdetésbővítmények hozzáadása segíthet növelni az érdeklődők számát, vagy segíthet a látogatókat a webhely egy bizonyos helyére vagy oldalára irányítani.

Meglévő ügyfelek

A meglévő ügyfelek megtartása érdekében fontold meg egy közönséglista hozzáadását azokról az ügyfelekről, akik már konvertáltak a webhelyeden.

Új ügyfelek

Az új ügyfelek megszerzéséhez fontold meg a webhelyed összes látogatójára vonatkozó közönséglista, vagy hasonló közönség listák hozzáadását.

Korábbi látogatók

Hirdetések megjelenítése korábbi látogatóidnak, amikor azok a Google webhelyen végeznek további kereséseket azzal kapcsolatban, amire szükségük van.

Megfigyelés

Figyeld meg, hogyan teljesítenek a hirdetéseid a kiválasztott célközönség számára anélkül, hogy befolyásolnád a kampány elérését. Ez a beállítás nem változtatja meg, hogy ki láthatja a hirdetéseid, és azt sem, hogy hol jelenhetnek meg. Helyezz előtérbe vagy szoríts vissza bizonyos közönségeket, azáltal, hogy ajánlatkorrekciókat adsz meg.

Célzás

Szűkítsd az elérésed, hogy csak az általad kiválasztott konkrét célközönségnek jelenj meg.

Általánosegyezés-módosító
+férfi +cipő

Az általánosegyezés-módosító csak olyan keresésekre jelenít meg hirdetést, amelyek tartalmazzák a plusz jellel megjelölt kulcsszavakat vagy azok közeli változatait. A kulcsszóban szereplő kifejezések előtt, után vagy között további szavak is szerepelhetnek, tetszőleges sorrendben. Az általános egyezéshez hasonlóan ez a módosított változat is hasznos a nem várt kifejezésekből származó forgalom megragadásához.

Példa: A "férfi sportruházat" keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését, de az "eladó férfi cipő" keresés igen.

Előnye: Biztosítja, hogy a kulcsszavad alapfogalma jelen legyen a felhasználó keresésében, ugyanakkor nagyobb elérést tesz lehetővé.

Beállítás: Tegyél egy plusz jelet (+) a kifejezések elé.

Általános egyezés
férfi cipő

Az általános egyezésű kulcsszavak a kulcsszavakhoz kapcsolódó keresési kifejezésekre jelennek meg, valamint az olyan közeli változatokra, mint a szinonimák és elgépelések. Az általános egyezésű kulcsszavak használata a legjobb módja annak, hogy olyan kifejezésekből származó keresési forgalmat érj el, amelyeket esetleg nem látsz előre.

Példa: A "férfi ruházat"-ra történő keresés megjelenítheti a hirdető hirdetését, amelyet a férfi cipő általános egyezésű kulcsszóval céloz.

Előnye: A legnagyobb volument éri el.

Beállítás: Ez a kulcsszavak alapértelmezett egyezési típusa; egyszerűen add meg a kulcsszavakat.

Kifejezés egyezés
“férfi cipő”

A kifejezés egyezés csak akkor jeleníti meg a hirdetést, ha a kifejezésre (vagy annak egy közeli változatára) keresnek rá, anélkül, hogy más szavak lennének a közepén, amelyek megváltoztatnák a kifejezés jelentését. A kifejezés előtt vagy után további szavak is használhatók. A pontos egyezéshez hasonlóan a kifejezés egyezésű kulcsszavak segítenek a forgalom megragadásában azokból a lekérdezésekből, amelyekre tudod, hogy az ügyfeleid keresnek.

Példa: A "férfi tenisz cipő" keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését, de a "férfi cipő vélemények" igen.

Előnye: Biztosítja, hogy a kulcsszavad központi fogalma jelen legyen a keresési kifejezésben, miközben nagyobb volument érsz el, mint amit a pontos egyezésű kulcsszavak biztosítanának.

Beállítás: Tegyél idézőjeleket (" ") a kifejezés köré.

Pontos egyezés
[férfi cipő]

A pontos egyezés akkor jeleníti meg a hirdetéseket, ha a kulcsszó megegyezik a felhasználó keresési kifejezésével. A pontos egyezésű kulcsszavak hasznosak, ha olyan keresési lekérdezésekből származó forgalmat szeretnél megragadni, amelyekről biztos lehetsz benne, hogy az emberek keresik őket.

Példa: A "férfi cipő vélemény" vagy "piros férfi cipő" vagy "férfi tornacipő"-re vonatkozó keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését; csak a "férfi cipő" keresés jelenítené meg ezt a hirdetést.

Előnye: Nagyobb ellenőrzést biztosít afelett, hogy milyen keresési kifejezések jeleníthetik meg a hirdetést, bár a hirdetések mennyisége korlátozott lehet.

Beállítás: Tegyél szögletes zárójeleket ([ ]) a kifejezés köré.