Áttekintés
Google Ads fiók létrehozása
Keresési hirdetések
Hirdetésbővítmények
Google Ads aukció
Analitika
Konverziómérés
Ajánlattételi stratégiák
Display hirdetések
Remarketing hirdetések
Shopping hirdetések
Merchant Center
Videó hirdetések
További lehetőségek
Kampány elindítása utáni lépések
Keresési kampányok optimalizálása
Optimalizálási videók
Optimalizálási pontszám
Optimalizálási módok
Teljesítménytervező

Display hirdetésformátumok beállítása

Az ügyfeleid odakint vannak, online böngésznek, videókat néznek, e-maileket ellenőriznek vagy különböző alkalmazásokat használnak. Ezek mind tökéletes pillanatok a velük való kapcsolatteremtésre, és a te feladatod, hogy olyan hirdetést készíts, amely egyszerre illeszkedik a platformhoz, amelyen éppen tartózkodnak, és meg is ragadja a figyelmüket.

Ebben a modulban megtanulod, hogyan:

  • állítsd be a Google Display hirdetéseket,
  • alkalmazd a bevált gyakorlatokat,
  • optimalizáld a hirdetéseket, ha a kampányod már fut.

Mit gondolsz?

Miért számítanak a hirdetési formátumok?

Mivel a Google Display hirdetések az összes weboldal és alkalmazás 90%-át elérik, a hirdetéseknek szinte minden hirdetési felületre el kell férniük, és meg kell ragadniuk a potenciális ügyfelek figyelmét.

A Display-kampány létrehozásakor két fő hirdetési formátum közül választhatsz.

Válaszd ki az egyes képeket, hogy többet tudj meg.

Alapvető beállítási lépések

Hirdetési formátumok beállítása egy új kampányban:

Megjegyzés: A képernyőképek szemléltetés céljából mintaadatokat használnak.

További információkért kattints a nyílra.

1. lépés
Menj a Hirdetések létrehozása részhez. Az alapértelmezett hirdetésformátum opció a reszponzív Display hirdetés. Az egyedi feltöltéses hirdetés létrehozásához válaszd a Módosítás lehetőséget, majd töltsd fel a hirdetés képeit.

2. lépés
Az Új reszponzív Display hirdetés szakaszba illeszd be az ajánlott elemeket. Tekintsd át az alábbi teljes listát.

3. lépés
A Hirdetés erőssége mező segítségével ellenőrizheted, hogy az egyes elemtípusok ajánlott mennyiségét és sokféleségét adtad-e hozzá.

4. lépés
Az Előnézet mező segítségével megnézheted, hogyan néznek ki a reszponzív Display hirdetések a webhelyeken, alkalmazásokban és Google-tulajdonokban, például a YouTube-on.

Válaszd a gombot, ha többet szeretnél megtudni.

Hirdetési formátumok beállítása egy meglévő kampányban:

További információért válaszd a nyilat.

1. lépés
A Google Adsben válaszd a Hirdetések és bővítmények menüpontot, majd válaszd a kék plusz jelet.

2. lépés
Válassz egy hirdetési formátumot.

3. lépés
Válaszd ki a kívánt kampányt és hirdetéscsoportot egy új hirdetési formátum hozzáadásához.

Most te jössz: Segíts beállítani egy reszponzív Display hirdetést

Meryl most nyitott egy új szállodát, és szeretne látogatókat vonzani és növelni a szobafoglalásokat. A reszponzív Display hirdetésekkel a hirdetései csak annyira jók, amennyire az általa biztosított elemek.

Először is nézd meg, hogy Meryl milyen utasításokat követ a képek kiválasztásához, majd segíts neki kiválasztani a legjobb elemeket.

Válaszd a nyilat, ha többet szeretnél megtudni.

Meryl a weboldalán és közösségi profiljain már megjelenő képeket szeretné használni.

1. lépés

A kezdéshez válaszd a KÉPEK ÉS EMBLÉMÁK lehetőséget.

2. lépés
A weboldaladról származó képek használatához válaszd a KERESÉS A WEBHELYEN lehetőséget. Megjegyzés: képeket is feltölthetsz, vagy ingyenes stock képeket is használhatsz.

3. lépés
Ha kiválasztottál egy képet, válaszd ki, hogy képként vagy emblémaként szeretnéd-e használni.

Mivel Meryl ezt a képet képként szeretné használni, a Képet választja.

4. lépés
Vágd a képet fekvő és/vagy négyzet arányúra. Megjegyzés: Egy reszponzív Display hirdetésben legalább egy képet adj hozzá, egy fekvő és egy négyzet alakú képet.

Végül Meryl ellenőrzi a hirdetés erejét (az elemek mennyiségének és sokféleségének értékelése) és megnézni a hirdetéseinek az előnézetét.

Válaszd a nyilat, hogy többet megtudj.

A Hirdetés erőssége Átlagos minősítést és további eszközök felvételére vonatkozó ajánlást mutat. Ennek van értelme, mivel eddig csak két képet, néhány címsort és leírásokat adott hozzá.

Amikor Meryl befejezte az ajánlott számú eszköz hozzáadását, ismét ellenőrzi a hirdetés erősségét. Ezúttal Kiváló minősítést kap, és a hirdetései remekül mutatnak az Előnézet mezőben.

Egyetlen reszponzív Display hirdetéssel, amelynek elkészítése mindössze perceket vett igénybe, Merylnek most több száz különböző, hasonló, de egyedi képekkel és üzenetekkel ellátott hirdetés áll rendelkezésére, hogy elérje vásárlóit.

Bevált gyakorlatok

Nézz meg néhány bevált gyakorlatot, amelyek segítenek az optimális képek és logók kiválasztásában, valamint a meggyőző címsorok és leírások megírásában.

A videó elindításához válaszd a lejátszás gombot.

Optimalizálási tippek

Miután létrehoztad a kampányod, két-négy hetente tekintsd át az elemjelentést, hogy lásd, hogyan jelennek meg az elemeid a hasonló elemekkel együtt.

Válaszd ki az egyes paneleket, hogy többet tudj meg.

  • Távolítsd el és cseréld le a gyenge teljesítményű elemeket, és kövesd az elemjelentésben szereplő ajánlásokat.
  • Ellenőrizd, hogy mely képtípusok teljesítenek következetesen jobban, és vedd figyelembe a színeket, a szövegre vonatkozó relevanciát, a témákat, a képminőséget és a stílust.
  • Ne adj hozzá új elemeket hetente egynél többször.
  • Ne változtasd meg vagy cseréld le az összes elemet egyszerre, mivel ez valószínűleg észrevehető teljesítménycsökkenést okoz.
CímkeMit jelentBevált gyakorlat

Címkézetlen
Ez a címke minden olyan eszköznél megjelenik, ahol csak egy ilyen típusú elem van megadva, mivel nincs elég elem a relatív rangsoroláshoz.

Adj hozzá több ilyen típusú elemet.

Több elem hozzáadása után a címke frissül egy hozzárendelt teljesítménycímkére.

Folyamatban lévő

Még nem megjelenített elem.

Tanulás

Megjelenített, de nincs elég adat a címke hozzárendeléséhez.

Alacsony

Ez a legrosszabbul teljesítő elem ebben a kreatívban, és alacsony értéket képvisel a hirdetésben.

Javasoljuk, hogy cseréld ki ezt az elemet.

Megfelelő

Jól teljesít a többi hasonló típusú elemmel összehasonlítva a kreatív területen belül.

Javasoljuk, hogy tartsd meg ezt az elemet.

Legjobb

A legjobban teljesítő elem a maga nemében ezen a kreatív területen.

Javasoljuk, hogy tartsd meg ezt az elemet. Használd ezt az elemet arra, hogy potenciális tanulságokat szerezz arról, hogy mire cseréld le az alacsony címkéjű elemállományt.

Most te jössz: Állítsd be és optimalizáld a hirdetési formátumokat

Rajtad a sor, hogy beállítsd és optimalizáld a Display hirdetési formátumokat egy olyan utazási weboldal számára, amely szeretné növelni az all-inclusive üdülési csomagok értékesítését.

1: Első döntés
Egy reszponzív Display hirdetést szeretnél létrehozni nyaralási célpontok képeivel és vonzó üzenetekkel. Ezt a képet szeretnéd használni?

2: Nyomon követés

Miért lehet, hogy a kép egy alacsony teljesítményű elem?

3: Tovább a leírásokhoz

Kiválasztod a többi képedet, létrehozol egy hosszú címsort, és elkezded megírni a rövid címsorokat.

Ha a rövid címsor közül kettő a "Szerezd meg a legjobb last minute ajánlatokat" és a "Garantáltan a legalacsonyabb ár", válaszd ki a legjobb opciót az egyik leírásodhoz.

Tipp: A leírások egyediek, világosan megfogalmazzák a vállalkozás értékajánlatát, és kiegészítik az összes rövid címsort.

4: Gyors előrepörgetés

Két hét telt el azóta, hogy létrehoztad a kampányodat, és ellenőrzöd az elemjelentést. Két rövid címsorod és három képed alacsony teljesítményű, ezért ajánlott lecserélni őket.

Melyiket szeretnéd lecserélni?

5: Gyors előrepörgetés újra

Négy nappal az utolsó rosszul teljesítő elem cseréje után ismét ellenőrzöd elemjelentésed. Alacsonyan teljesítő pontszámmal rendelkeznek.

Le akarod cserélni őket most?

A legfontosabb tudnivalók

  • A reszponzív Display hirdetés a leggyakrabban használt Google Display hirdetési formátum, mivel egyszerű létrehozni őket, és bármilyen hirdetési felületre hatékonyan illeszkednek.
  • A feltöltéses hirdetés nagyobb kontrollt biztosít a hirdetés kinézete és érzete felett, de használata korlátozhatja az elérhető készletet.
  • Állítsd be az egyik vagy mindkét hirdetési formátumot, hogy megfeleljen teljesítménycéljaidnak és kreatív preferenciáidnak. Ha mindkettőt, a bevált gyakorlat az, ha mindkét típus együtt van egy hirdetéscsoportban.
  • A reszponzív Display hirdetések csak annyira jók, mint a felhasznált elemek mennyisége és minősége.
  • Kettő-négy hetente tekintsd át az elemjelentést, hogy lásd, hogyan jelennek meg az elemeid a hasonló elemekkel együtt.

Mutasd meg, mit tudsz

Ha a hirdetés beállítása után ellenőrzöd a reszponzív Display hirdetés hirdetéserősségét, és azt írja, hogy Átlagos, hogyan javíthatod azt Kiválóra?

Kreatív legjobb gyakorlatok a reszponzív display hirdetésekhez

A reszponzív display hirdetések a Google Display hálózaton megjelenő eszközalapú hirdetések egy formája.

Az eszköz a hirdetés egy része, például a főcím, a leírás, a kép vagy a logó.

A reszponzív kijelzőhirdetések létrehozásához eszközöket tölt fel a Google Ads alkalmazásba.
Ezután a gépi tanuló algoritmusok számtalan kombinációban kombinálják ezeket az eszközöket, miközben folyamatosan optimalizálják a teljesítményt.

Ebben a videóban áttekintjük a reszponzív kijelzőhirdetések kreatív legjobb gyakorlatait az ügyfelek elérése és a teljesítmény növelése érdekében.

Tartalmazza az eszközök ajánlott számát. A legjobb eredmények elérése érdekében használja az egyes eszköztípusokhoz ajánlott számú eszközt:
5 főcím
5 kép
5 rövid leírás,
egy-egy logó,
1 hosszú főcím,
és a vállalkozásod neve.

Győződjön meg arról, hogy minden rövid címsor, hosszú címsor és leíró szöveg megkülönböztethető és felcserélhető.

Használjon jó minőségű képeket. A képek a reszponzív display hirdetések legfontosabb elemei, mivel ezek segítenek az ügyfeleknek megérteni vállalkozását, termékeit és márkáját.

Feltöltheti saját képét, vagy választhat a Google könyvtárából.

A legjobb eredmény érdekében kerülje az elmosódott, ferde vagy túlzott szűrőket használó képeket.

A képeknek nem lehetnek kerek szélei vagy szegélyei, és nem tartalmazhatnak tükörképet sem.

Ne helyezzen logót, szöveget vagy gombot a kép tetejére. Ez magában foglalja az olyan gombfelületeket is, amelyek a lejátszásra vagy letöltésre késztetik az ügyfeleket.

Végül pedig kerülje a termékek digitális összetett hátterek feletti megjelenítését,
beleértve a teljesen fehér hátteret is.

Hozzon létre egyedi és hatékony szövegeket. Hosszú főcímének úgy kell bemutatnia márkája vagy terméke értéktételét, hogy az érdekes és hasznos legyen az ügyfelek számára. Képesnek kell lennie arra, hogy önállóan, leírás támogatása nélkül is megállja a helyét.

Készítsen rövid címszavakat, amelyek egyediek és meggyőzőek. A legjobb, ha a rövid főcímben inkább az ajánlatát írja ki, minthogy megismételje vállalkozásának nevét.

A leírásokat úgy kell megírni, hogy kiegészítsék a rövid főcímeket. Fogalmazza meg világosan az értékajánlatát, ahelyett, hogy olyan leírásokat írna, amelyek kevés részletet tartalmaznak az üzleti értékről.

Logójának feltöltése. Töltse fel vállalkozása logóját 1:1 és 4:1 képarányban is. Ügyeljen arra, hogy a teljes logó középen legyen, és ne túl közel a kép széléhez.

Kerülje az apró szöveg hozzáadását a logóhoz, és ne adjon hozzá további díszítéseket vagy olyan részleteket, amelyek általában nem tartoznak hozzá.

Az átlátszó logók előnyben részesülnek, de a fehér háttér is elfogadható.

Az Ön cégneve. Inkább a társalgási márkanevét adja meg, mint a vállalkozás teljes jogi nevét. Ne használjon semmilyen védjegy- vagy szerzői jogi jelzést a cégnevében.

Ne feledje, hogy a reszponzív display hirdetések csak annyira jók, mint a létrehozásukhoz használt eszközök.

A Google Ads bevezetéséről és optimalizálásáról szóló további lépésről lépésre bemutatott videókért tekintse meg a Google Ads oktatóanyagokat a Google Ads csatornán.

Ha bármilyen kérdése van, vagy további információért látogasson el a Google Ads súgó oldalára.

A reszponzív Display hirdetéshez ajánlott elemek áttekintése

  1. Képek: 1 négyzetes és 1 fekvő kép szükséges.
  2. Logók (nem kötelező): 1 négyzet alakú és 1 fekvő formátumú logó ajánlott.
  3. Rövid címsor: A hirdetés első sorában jelenik meg. Ajánlott 5 rövid címsor.
  4. Hosszú címsor: A rövid címsor helyett jelenik meg a nagyobb hirdetésekben. Illessz be 1 hosszú címsort.
  5. Leírások: További kontextust vagy részleteket nyújt. Ajánlott 5 leírás.
  6. A céged neve: Ez a vállalkozásod vagy márkád neve.
  7. Videók (nem kötelező): Ajánlott 2 fekvő, 2 álló, 1 négyzet alakú videó.

Feltöltéses hirdetések

A feltöltéses hirdetési formátummal az egyedi tervezésű hirdetések fix méretű képeit töltheted fel, így megtartva a kreatív irányítást a hirdetések kinézete felett az általad választott méretben. Ez korlátozhatja azoknak az embereknek a számát, akiket elérsz, mivel a hirdetések csak a hirdetés méretének megfelelő hirdetési felületeken jeleníthetők meg.

Tipp: Ahhoz, hogy minél több hirdetési aukcióra kvalifikálj, az az ajánlás, hogy a feltöltéses hirdetések mellett reszponzív Display hirdetéseket is hozz létre a hirdetéscsoportodon belül.

Reszponzív Display hirdetések

Egyetlen reszponzív Display hirdetéssel potenciálisan több száz hirdetést hozhatsz létre, így több lehetőséget biztosít a potenciális ügyfelekkel való kapcsolatteremtésre.

Ezek az eszközalapú hirdetések egy formája, amelyekhez te adod meg a hirdetés elemeit: címsorokat, leírásokat, képeket, cégnevet, videókat és logókat. A Google az elemeket automatikusan számtalan hirdetési sorrendben kombinálja, hogy szinte bármilyen hirdetési felületre és eszközre illeszkedjen, folyamatosan optimalizálva a teljesítményt.

Ha Cél-CPA-t vagy Cél-ROAS-t használsz

Ha a Cél-CPA-t használod, összpontosíts a műveletenkénti költségre.

Ha a Cél-ROAS-t használod, a hirdetési kiadások megtérülésére összpontosíts.

Ha a kampány költségkerete korlátozott, ellenőrizd a Javaslatok oldalon, hogy van-e lehetőség további konverziók vagy konverziós érték elérésére hasonló CPA vagy ROAS mellett.

Ha a kampány nem korlátozott költségkeretű, növeld a cél-CPA-t vagy csökkentsd a cél ROAS-t, hogy több konverziót vagy konverziós értéket érj el. A lefedettséget és a célzást új kulcsszavak hozzáadásával, általános egyezésű típusok használatával, dinamikus keresőhirdetések létrehozásával és első fél célközönséglisták hozzáadásával is bővítheted.

Ha a Konverziók maximalizálása vagy a Konverziós érték maximalizálása ajánlattételi stratégiát használod

Ha a Konverziók maximalizálását használod, akkor a konverziós mennyiségre összpontosíts.

Ha a Konverziós érték maximalizálását használod, a konverziós értékre összpontosíts.

Ha a Konverziók maximalizálása vagy a Konverziós érték maximalizálása mellett döntesz, győződj meg arról, hogy további elérhető tartalék áll rendelkezésre a kampányodban. Ez mozgásteret biztosít az algoritmusnak a mennyiség vagy az érték növelésére. Bővítsd a célzást új kulcsszavak hozzáadásával, általános egyezésű típusok használatával, dinamikus keresőhirdetések létrehozásával és első fél célközönséglisták hozzáadásával.

Miután módosítottad az ajánlattételi stratégiádat, lépj be a Javaslatok oldalra, hogy megnézd, hogyan növelhetnéd további befektetésekkel hatékonyabban a konverziós mennyiséget vagy értéket.

Cél optimalizálás

Ha a kampányod nem korlátozott költségkeretű, csökkentsd a ROAS-célokat, hogy több konverziós értéket érj el. Az ajánlott célérték-beállításokat a Javaslatok oldalon találod.

Költségkeret optimalizálás

A sikeres teljesítmény érdekében a cél-CPA és cél-ROAS kampányokat nem szabad a költségkeret alapján korlátozni. A Javaslatok oldalon a költségkeret optimalizálására vonatkozó javaslatokat találsz, hogy nagyobb növekedést érj el, és további konverziókat és konverziós értéket kapj ugyanazon CPA vagy ROAS mellett. Lehetőséged van arra is, hogy szerkeszd az optimalizálási pontszám költségkeret javaslatait, hogy becslést kapj a különböző költségkeret összegek mellett várható konverziós mennyiségről.

Szimulátorok

A szimulátorok segítségével megbecsülheted a teljesítmény változását, amikor felülvizsgálod a cél- vagy napi költségkeretet. Ezeket a Kampányok lapon vagy az Ajánlattételi stratégia jelentésben találod.

Kulcsszó beillesztés

A kulcsszavak beillesztésével frissítheted hirdetéseid, hogy szerepeljenek benne azok a kulcsszavak, amelyek a hirdetések megjelenését kiváltották. Például, ha valaki a "CRM szoftver" kifejezésre keres, a hirdetés címsorában szerepelhet a "CRM szoftver" kifejezés.

Hirdetés-testreszabók

A hirdetés-testreszabók lehetővé teszik, hogy valós idejű információkat, például helymeghatározást vagy visszaszámlálást építs be a hirdetéseidbe. A hirdetés-testreszabók segítségével dinamikus hirdetéseket hozhatsz létre, és nagymértékben releváns hirdetésszövegeket (kreatívokat) jeleníthetsz meg.

Hirdetésbővítmények

A hirdetésbővítmények célja, hogy segítsék a teljesítmény növelését. A hirdetésbővítmények hozzáadása segíthet növelni az érdeklődők számát, vagy segíthet a látogatókat a webhely egy bizonyos helyére vagy oldalára irányítani.

Meglévő ügyfelek

A meglévő ügyfelek megtartása érdekében fontold meg egy közönséglista hozzáadását azokról az ügyfelekről, akik már konvertáltak a webhelyeden.

Új ügyfelek

Az új ügyfelek megszerzéséhez fontold meg a webhelyed összes látogatójára vonatkozó közönséglista, vagy hasonló közönség listák hozzáadását.

Korábbi látogatók

Hirdetések megjelenítése korábbi látogatóidnak, amikor azok a Google webhelyen végeznek további kereséseket azzal kapcsolatban, amire szükségük van.

Megfigyelés

Figyeld meg, hogyan teljesítenek a hirdetéseid a kiválasztott célközönség számára anélkül, hogy befolyásolnád a kampány elérését. Ez a beállítás nem változtatja meg, hogy ki láthatja a hirdetéseid, és azt sem, hogy hol jelenhetnek meg. Helyezz előtérbe vagy szoríts vissza bizonyos közönségeket, azáltal, hogy ajánlatkorrekciókat adsz meg.

Célzás

Szűkítsd az elérésed, hogy csak az általad kiválasztott konkrét célközönségnek jelenj meg.

Általánosegyezés-módosító
+férfi +cipő

Az általánosegyezés-módosító csak olyan keresésekre jelenít meg hirdetést, amelyek tartalmazzák a plusz jellel megjelölt kulcsszavakat vagy azok közeli változatait. A kulcsszóban szereplő kifejezések előtt, után vagy között további szavak is szerepelhetnek, tetszőleges sorrendben. Az általános egyezéshez hasonlóan ez a módosított változat is hasznos a nem várt kifejezésekből származó forgalom megragadásához.

Példa: A "férfi sportruházat" keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését, de az "eladó férfi cipő" keresés igen.

Előnye: Biztosítja, hogy a kulcsszavad alapfogalma jelen legyen a felhasználó keresésében, ugyanakkor nagyobb elérést tesz lehetővé.

Beállítás: Tegyél egy plusz jelet (+) a kifejezések elé.

Általános egyezés
férfi cipő

Az általános egyezésű kulcsszavak a kulcsszavakhoz kapcsolódó keresési kifejezésekre jelennek meg, valamint az olyan közeli változatokra, mint a szinonimák és elgépelések. Az általános egyezésű kulcsszavak használata a legjobb módja annak, hogy olyan kifejezésekből származó keresési forgalmat érj el, amelyeket esetleg nem látsz előre.

Példa: A "férfi ruházat"-ra történő keresés megjelenítheti a hirdető hirdetését, amelyet a férfi cipő általános egyezésű kulcsszóval céloz.

Előnye: A legnagyobb volument éri el.

Beállítás: Ez a kulcsszavak alapértelmezett egyezési típusa; egyszerűen add meg a kulcsszavakat.

Kifejezés egyezés
“férfi cipő”

A kifejezés egyezés csak akkor jeleníti meg a hirdetést, ha a kifejezésre (vagy annak egy közeli változatára) keresnek rá, anélkül, hogy más szavak lennének a közepén, amelyek megváltoztatnák a kifejezés jelentését. A kifejezés előtt vagy után további szavak is használhatók. A pontos egyezéshez hasonlóan a kifejezés egyezésű kulcsszavak segítenek a forgalom megragadásában azokból a lekérdezésekből, amelyekre tudod, hogy az ügyfeleid keresnek.

Példa: A "férfi tenisz cipő" keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését, de a "férfi cipő vélemények" igen.

Előnye: Biztosítja, hogy a kulcsszavad központi fogalma jelen legyen a keresési kifejezésben, miközben nagyobb volument érsz el, mint amit a pontos egyezésű kulcsszavak biztosítanának.

Beállítás: Tegyél idézőjeleket (" ") a kifejezés köré.

Pontos egyezés
[férfi cipő]

A pontos egyezés akkor jeleníti meg a hirdetéseket, ha a kulcsszó megegyezik a felhasználó keresési kifejezésével. A pontos egyezésű kulcsszavak hasznosak, ha olyan keresési lekérdezésekből származó forgalmat szeretnél megragadni, amelyekről biztos lehetsz benne, hogy az emberek keresik őket.

Példa: A "férfi cipő vélemény" vagy "piros férfi cipő" vagy "férfi tornacipő"-re vonatkozó keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését; csak a "férfi cipő" keresés jelenítené meg ezt a hirdetést.

Előnye: Nagyobb ellenőrzést biztosít afelett, hogy milyen keresési kifejezések jeleníthetik meg a hirdetést, bár a hirdetések mennyisége korlátozott lehet.

Beállítás: Tegyél szögletes zárójeleket ([ ]) a kifejezés köré.