Áttekintés
Google Ads fiók létrehozása
Keresési hirdetések
Hirdetésbővítmények
Google Ads aukció
Analitika
Konverziómérés
Ajánlattételi stratégiák
Display hirdetések
Remarketing hirdetések
Shopping hirdetések
Merchant Center
Videó hirdetések
További lehetőségek
Kampány elindítása utáni lépések
Keresési kampányok optimalizálása
Optimalizálási videók
Optimalizálási pontszám
Optimalizálási módok
Teljesítménytervező

Helyi katalógushirdetések

A Helyi katalógushirdetések rendkívül vizuális és könnyen böngészhető mobilhirdetések, amelyek a Display hirdetések nézőit érik el. Segíthetnek a helyi üzletekbe irányuló forgalom növelésében azáltal, hogy kiemelik az üzletspecifikus termékeket, a készletet, az árakat és az üzletre vonatkozó információkat.

Ebben a modulban megismered a Helyi katalógushirdetések célját és előnyeit.

Julian vásárlói útja

Munkából hazafelé tartó vonatútja során Julian egy közösségi médiaalkalmazást használ a mobilkészülékén, hogy elüsse az időt. Ahogy görget, felbukkan a Shazia’s Music Shop hirdetése. Ez egy releváns hirdetés, mivel a bendzsótanára épp most ajánlott neki egy kottaállványt.

Hogyan segíthetnek a Helyi katalógushirdetések Juliannak?

Shazia kottaállványokat árul!

Amellett, hogy hangszereket árul online és öt kiskereskedelmi üzletében, Shazia számos kelléket is árul, beleértve könyveket, kottákat, állványokat, metronómokat és egyebeket.

Hogyan segíthet a Helyi katalógushirdetés Shazia számára, hogy elérje az olyan vásárlókat, mint Julian?

Mik azok a Helyi katalógushirdetések?

A Helyi katalógushirdetés egy vizuális, könnyen böngészhető mobilhirdetési formátum. Bemutathatod termékeid, és hozzáférhetsz a Display hirdetések széles hatóköréhez több mint 3 millió webhelyen és alkalmazásban.

Térkép nézet

Fő nézet

Termék nézet

Válaszd a nyilakat, ha többet szeretnél megtudni.

Shazia zeneboltjának helyi katalógushirdetése

Térkép nézet: Logó és áruházi információk

Térkép nézet: Áruház helye

Térkép nézet: Főkép

Térkép nézet: Helyi készlethirdetésekből származó raktáron lévő termékek

Hogyan működnek a Helyi katalógushirdetések?

A Helyi katalógushirdetések a Helyi készlethirdetésekből származó adatok felhasználásával érik el a Display hirdetések nézőit. A Helyi katalógushirdetések kiemelik az üzletedben található termékek elérhetőségét, árazását és az üzletre vonatkozó információkat, hogy látogatókat irányítsanak a boltjaidba. Ezek a hirdetések ugyanazt a célt szolgálják, mint a hagyományos nyomtatott kampányaid, további közönség elérésével és az üzletlátogatások mérésének lehetőségével.

Helyi készlethirdetések

Helyi katalógushirdetések (Google Display hálózat)

A helyi katalógushirdetések legfontosabb előnyei

Válaszd ki az egyes képeket, hogy többet tud meg.

Julian vásárlói útja

Julian-nak szüksége volt egy kottaállványra, és mobilkészülékén találkozott a Shazia Helyi katalógushirdetésével. A hirdetés lehetővé tette számára, hogy könnyedén megnézze, mely közeli üzletekben van raktáron a kívánt kottaállvány, valamint az üzlet nyitvatartási idejét és helyét.

Julian nem is lehetne boldogabb, hogy megtalálta a tökéletes kottaállványt az üzletben, és befejezi a vásárlást. Shazia nagyon örül, hogy a helyi katalógushirdetés segített a Julianhez hasonló vásárlóknak abban, hogy pontosan azt találják meg egy közeli kiskereskedelmi helyen, amit kerestek.

Kulcsfontosságú tudnivalók

Helyi katalógushirdetések:

  • Mobilos vásárlókat ér el
  • Népszerűsíti a bolti ajánlatokat
  • A nyomdai termékek/körlevelek/katalógusok kibővítéseként működnek.
  • Ösztönzik az üzletlátogatásokat
  • A Display hálózaton jelennek meg

A hirdetések mérése és optimalizálása

Kövesd nyomon és javítsd hirdetéseid teljesítményét pontos és valós idejű üzletlátogatási adatokkal.

Kiegészíti nyomdai marketingcéljaid

Használd ugyanazokat a kreatív elemeket (kép és szöveg) és termékválasztékot, mint a nyomdai hirdetéseknél (például katalógusok, szórólapok és körlevelek). A termékek megjelenési sorrendjét is szabályozhatod.

Kiemeli termékkészleted

Segítsd a vásárlásra kész vásárlókat termékeid felfedezésében egy könnyen gördíthető, mobilos elrendezéssel.

Ha Cél-CPA-t vagy Cél-ROAS-t használsz

Ha a Cél-CPA-t használod, összpontosíts a műveletenkénti költségre.

Ha a Cél-ROAS-t használod, a hirdetési kiadások megtérülésére összpontosíts.

Ha a kampány költségkerete korlátozott, ellenőrizd a Javaslatok oldalon, hogy van-e lehetőség további konverziók vagy konverziós érték elérésére hasonló CPA vagy ROAS mellett.

Ha a kampány nem korlátozott költségkeretű, növeld a cél-CPA-t vagy csökkentsd a cél ROAS-t, hogy több konverziót vagy konverziós értéket érj el. A lefedettséget és a célzást új kulcsszavak hozzáadásával, általános egyezésű típusok használatával, dinamikus keresőhirdetések létrehozásával és első fél célközönséglisták hozzáadásával is bővítheted.

Ha a Konverziók maximalizálása vagy a Konverziós érték maximalizálása ajánlattételi stratégiát használod

Ha a Konverziók maximalizálását használod, akkor a konverziós mennyiségre összpontosíts.

Ha a Konverziós érték maximalizálását használod, a konverziós értékre összpontosíts.

Ha a Konverziók maximalizálása vagy a Konverziós érték maximalizálása mellett döntesz, győződj meg arról, hogy további elérhető tartalék áll rendelkezésre a kampányodban. Ez mozgásteret biztosít az algoritmusnak a mennyiség vagy az érték növelésére. Bővítsd a célzást új kulcsszavak hozzáadásával, általános egyezésű típusok használatával, dinamikus keresőhirdetések létrehozásával és első fél célközönséglisták hozzáadásával.

Miután módosítottad az ajánlattételi stratégiádat, lépj be a Javaslatok oldalra, hogy megnézd, hogyan növelhetnéd további befektetésekkel hatékonyabban a konverziós mennyiséget vagy értéket.

Cél optimalizálás

Ha a kampányod nem korlátozott költségkeretű, csökkentsd a ROAS-célokat, hogy több konverziós értéket érj el. Az ajánlott célérték-beállításokat a Javaslatok oldalon találod.

Költségkeret optimalizálás

A sikeres teljesítmény érdekében a cél-CPA és cél-ROAS kampányokat nem szabad a költségkeret alapján korlátozni. A Javaslatok oldalon a költségkeret optimalizálására vonatkozó javaslatokat találsz, hogy nagyobb növekedést érj el, és további konverziókat és konverziós értéket kapj ugyanazon CPA vagy ROAS mellett. Lehetőséged van arra is, hogy szerkeszd az optimalizálási pontszám költségkeret javaslatait, hogy becslést kapj a különböző költségkeret összegek mellett várható konverziós mennyiségről.

Szimulátorok

A szimulátorok segítségével megbecsülheted a teljesítmény változását, amikor felülvizsgálod a cél- vagy napi költségkeretet. Ezeket a Kampányok lapon vagy az Ajánlattételi stratégia jelentésben találod.

Kulcsszó beillesztés

A kulcsszavak beillesztésével frissítheted hirdetéseid, hogy szerepeljenek benne azok a kulcsszavak, amelyek a hirdetések megjelenését kiváltották. Például, ha valaki a "CRM szoftver" kifejezésre keres, a hirdetés címsorában szerepelhet a "CRM szoftver" kifejezés.

Hirdetés-testreszabók

A hirdetés-testreszabók lehetővé teszik, hogy valós idejű információkat, például helymeghatározást vagy visszaszámlálást építs be a hirdetéseidbe. A hirdetés-testreszabók segítségével dinamikus hirdetéseket hozhatsz létre, és nagymértékben releváns hirdetésszövegeket (kreatívokat) jeleníthetsz meg.

Hirdetésbővítmények

A hirdetésbővítmények célja, hogy segítsék a teljesítmény növelését. A hirdetésbővítmények hozzáadása segíthet növelni az érdeklődők számát, vagy segíthet a látogatókat a webhely egy bizonyos helyére vagy oldalára irányítani.

Meglévő ügyfelek

A meglévő ügyfelek megtartása érdekében fontold meg egy közönséglista hozzáadását azokról az ügyfelekről, akik már konvertáltak a webhelyeden.

Új ügyfelek

Az új ügyfelek megszerzéséhez fontold meg a webhelyed összes látogatójára vonatkozó közönséglista, vagy hasonló közönség listák hozzáadását.

Korábbi látogatók

Hirdetések megjelenítése korábbi látogatóidnak, amikor azok a Google webhelyen végeznek további kereséseket azzal kapcsolatban, amire szükségük van.

Megfigyelés

Figyeld meg, hogyan teljesítenek a hirdetéseid a kiválasztott célközönség számára anélkül, hogy befolyásolnád a kampány elérését. Ez a beállítás nem változtatja meg, hogy ki láthatja a hirdetéseid, és azt sem, hogy hol jelenhetnek meg. Helyezz előtérbe vagy szoríts vissza bizonyos közönségeket, azáltal, hogy ajánlatkorrekciókat adsz meg.

Célzás

Szűkítsd az elérésed, hogy csak az általad kiválasztott konkrét célközönségnek jelenj meg.

Általánosegyezés-módosító
+férfi +cipő

Az általánosegyezés-módosító csak olyan keresésekre jelenít meg hirdetést, amelyek tartalmazzák a plusz jellel megjelölt kulcsszavakat vagy azok közeli változatait. A kulcsszóban szereplő kifejezések előtt, után vagy között további szavak is szerepelhetnek, tetszőleges sorrendben. Az általános egyezéshez hasonlóan ez a módosított változat is hasznos a nem várt kifejezésekből származó forgalom megragadásához.

Példa: A "férfi sportruházat" keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését, de az "eladó férfi cipő" keresés igen.

Előnye: Biztosítja, hogy a kulcsszavad alapfogalma jelen legyen a felhasználó keresésében, ugyanakkor nagyobb elérést tesz lehetővé.

Beállítás: Tegyél egy plusz jelet (+) a kifejezések elé.

Általános egyezés
férfi cipő

Az általános egyezésű kulcsszavak a kulcsszavakhoz kapcsolódó keresési kifejezésekre jelennek meg, valamint az olyan közeli változatokra, mint a szinonimák és elgépelések. Az általános egyezésű kulcsszavak használata a legjobb módja annak, hogy olyan kifejezésekből származó keresési forgalmat érj el, amelyeket esetleg nem látsz előre.

Példa: A "férfi ruházat"-ra történő keresés megjelenítheti a hirdető hirdetését, amelyet a férfi cipő általános egyezésű kulcsszóval céloz.

Előnye: A legnagyobb volument éri el.

Beállítás: Ez a kulcsszavak alapértelmezett egyezési típusa; egyszerűen add meg a kulcsszavakat.

Kifejezés egyezés
“férfi cipő”

A kifejezés egyezés csak akkor jeleníti meg a hirdetést, ha a kifejezésre (vagy annak egy közeli változatára) keresnek rá, anélkül, hogy más szavak lennének a közepén, amelyek megváltoztatnák a kifejezés jelentését. A kifejezés előtt vagy után további szavak is használhatók. A pontos egyezéshez hasonlóan a kifejezés egyezésű kulcsszavak segítenek a forgalom megragadásában azokból a lekérdezésekből, amelyekre tudod, hogy az ügyfeleid keresnek.

Példa: A "férfi tenisz cipő" keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését, de a "férfi cipő vélemények" igen.

Előnye: Biztosítja, hogy a kulcsszavad központi fogalma jelen legyen a keresési kifejezésben, miközben nagyobb volument érsz el, mint amit a pontos egyezésű kulcsszavak biztosítanának.

Beállítás: Tegyél idézőjeleket (" ") a kifejezés köré.

Pontos egyezés
[férfi cipő]

A pontos egyezés akkor jeleníti meg a hirdetéseket, ha a kulcsszó megegyezik a felhasználó keresési kifejezésével. A pontos egyezésű kulcsszavak hasznosak, ha olyan keresési lekérdezésekből származó forgalmat szeretnél megragadni, amelyekről biztos lehetsz benne, hogy az emberek keresik őket.

Példa: A "férfi cipő vélemény" vagy "piros férfi cipő" vagy "férfi tornacipő"-re vonatkozó keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését; csak a "férfi cipő" keresés jelenítené meg ezt a hirdetést.

Előnye: Nagyobb ellenőrzést biztosít afelett, hogy milyen keresési kifejezések jeleníthetik meg a hirdetést, bár a hirdetések mennyisége korlátozott lehet.

Beállítás: Tegyél szögletes zárójeleket ([ ]) a kifejezés köré.