Áttekintés
Google Ads fiók létrehozása
Keresési hirdetések
Hirdetésbővítmények
Google Ads aukció
Analitika
Konverziómérés
Ajánlattételi stratégiák
Display hirdetések
Remarketing hirdetések
Shopping hirdetések
Merchant Center
Videó hirdetések
További lehetőségek
Kampány elindítása utáni lépések
Keresési kampányok optimalizálása
Optimalizálási videók
Optimalizálási pontszám
Optimalizálási módok
Teljesítménytervező

Miért választják az alkotók a YouTube-ot

A YouTube befolyása nagyobb, mint valaha, és alakítja a mainstream tartalmak és a kultúra fontosságát. Ez elsősorban annak köszönhető, hogy az alkotók a YouTube-ot választják platformként tartalmaik terjesztésére és a rajongóikkal való kapcsolattartásra.

Ebben a modulban megismerheted azt a négy okot, amiért az alkotók a YouTube-ot választják.

Hírnév keresése a YouTube-on

Azok az alkotók, akik felkarolták a YouTube platformot, képesek voltak növelni a márkájukat és átállni a mainstream sikerre. Az alábbi videó átiratban Todrick Hall, a YouTube "friss hercege" fejlődését ismerheted meg.

OMG! Todrick most töltött fel egy új videót.
Lány: Pofa be! Meg kell néznünk.
Fiú: Igen.

Todrick: Ez a történet arról szól, hogyan fordult fel az életem, hogyan fordult a feje tetejére. És szeretném, ha megengeditek, hogy egy percre közbeszóljak, és elmeséljem, hogyan lettem a YouTube nevű ország hercege. Nyugat-DFW-ben születtem és nőttem fel, a balettben töltöttem a legtöbb napomat. Chillin’ out, maxing, pihenés, minden cool, aztán a suliból kijövet rögtön a Broadway fényei közé csapódtam. Írtam egy dalt néhány srácnak, és azt hitték, hogy jó vagyok. Megszereztem egy jegyet Hollywoodba.


Túl sok hangot adtam nekik, és mind megijedtek, és azt mondták: "Hangilag nem ugrok ki a székemből." Füttyentettem egy taxinak, és amikor közeledett, a rendszámtáblán az állt: "YouTube", és támadt egy ötletem. Ha valami, akkor elmehetnék lógni a stábommal, de azt gondoltam: "Nah, felejtsd el. Yo! Menjünk a drive-through-hoz!" Mindent kihúztam magamból, és leállítottam a gyűlölködőket, most 150 millió megtekintéssel később, igen, felépítettem magamnak egy királyságot, most a világ látni fogja, a valóságshow-m, az MTV-re jön. Ahhhhahhahhhhahhahha. Ha-ha! Ha-ha! Készen állsz?

4 ok, amiért az alkotók a YouTube-ot választják

Amellett, hogy a YouTube-ot kreatív vászonként használják, az alkotók négy fő okból is teljesen elfogadták a YouTube platformot.

Válaszd ki az egyes paneleket, hogy többet tudj meg.

YouTube-értékeink négy alapvető szabadságon alapulnak, amelyek meghatározzák, hogy kik vagyunk. Hiszünk a…

véleménynyilvánítás szabadságában:

  • Az emberek szabadon beszélhetnek, megoszthatják véleményüket, és elősegíthetik a nyílt párbeszédet.

a lehetőségek szabadságában

  • Mindenkinek esélyt kell kapnia arra, hogy felfedezzék, vállalkozást építsen, és a saját feltételei szerint legyen sikeres.

az információ szabadságában

  • Mindenkinek könnyen és nyíltan hozzá kell férnie az információkhoz. A videó hatalmas erő az oktatásban, a megértés építésében és a világ kisebb-nagyobb eseményeinek dokumentálásában.

az összetartozás szabadságában

  • Mindenkinek képesnek kell lennie arra, hogy támogató közösségeket találjon, lebontsa a korlátokat és átlépje a határokat.

Mivel havonta több mint 2 milliárd aktív felhasználó látogat el a YouTube-ra*, az alkotók közösséget építhetnek és kapcsolatot teremthetnek közönségükkel.

*Forrás: YouTube belső adatok, globális, 2017. május

A lehető legtöbb alkotóhoz juttatjuk el az új innovációkat, például a YouTube-történeteket, a premiereket és az új Közösségek lapot.

Segítünk az alkotóknak megélni abból, amit szeretnek, és fizetünk nekik azért, hogy tartalmuk mellett hirdetéseket osszanak meg.

A YouTube alkotói segítenek a Google-nak megünnepelni a kisvállalkozásokat a #SmallThanks segítségével

A márkák kétféleképpen használhatják ki az alkotók erejét: hirdetések futtatásával a Google Preferredben (amely a YouTube-tartalmak legjobb 5%-a, amely a legnépszerűbb videókból származik), vagy együttműködések és egyedi integrációk révén közvetlenül egyes YouTube-alkotókkal való partnerség révén.

Nézzünk meg egy esettanulmányt:

A kérés

  • A Nemzeti Kisvállalkozói Hét (április 29. – május 5.) figyelemfelkeltése
  • Mutassa be a különböző kisvállalkozásokat a Creator Communityn keresztül, és mutassa meg a Google elkötelezettségét a kisvállalkozók iránt termékeink, programjaink és hatásaink révén.

Amit szállítottunk

  • 11 népszerű YouTuberrel dolgoztunk együtt, akik együttesen 10 millió YouTube-előfizetővel és 5,8 millió közösségi média követővel rendelkeznek.
  • Egy összehangolt, többcsatornás kampányt vezettünk, amely a kisvállalkozókkal rendelkező YouTuberekre összpontosított.
  • Workshopokat, képzéseket és segítő oldalakat indítottunk kisvállalkozók számára.

Eredmények

  • 2,7 millió megtekintés és 93%-os tetszésnyilvánítás együttesen
  • Több mint 13 ezer kisvállalkozót képzett 618 partner által szervezett workshopon és konferencián keresztül.

Google Small Business: YouTube-csatorna

A videó elindításához válassza a lejátszás gombot.

A legjobb tipped

A legfontosabb tudnivalók

Az alkotók a következő okok miatt választják a YouTube-ot:

  • Szabadság a kívánt tartalom kialakítására
  • Lehetőség arra, hogy világszerte több milliárd embert érjenek el
  • Az általunk biztosított infrastruktúra és erőforrások
  • A szeretett tevékenységükből származó jövedelem

Ha Cél-CPA-t vagy Cél-ROAS-t használsz

Ha a Cél-CPA-t használod, összpontosíts a műveletenkénti költségre.

Ha a Cél-ROAS-t használod, a hirdetési kiadások megtérülésére összpontosíts.

Ha a kampány költségkerete korlátozott, ellenőrizd a Javaslatok oldalon, hogy van-e lehetőség további konverziók vagy konverziós érték elérésére hasonló CPA vagy ROAS mellett.

Ha a kampány nem korlátozott költségkeretű, növeld a cél-CPA-t vagy csökkentsd a cél ROAS-t, hogy több konverziót vagy konverziós értéket érj el. A lefedettséget és a célzást új kulcsszavak hozzáadásával, általános egyezésű típusok használatával, dinamikus keresőhirdetések létrehozásával és első fél célközönséglisták hozzáadásával is bővítheted.

Ha a Konverziók maximalizálása vagy a Konverziós érték maximalizálása ajánlattételi stratégiát használod

Ha a Konverziók maximalizálását használod, akkor a konverziós mennyiségre összpontosíts.

Ha a Konverziós érték maximalizálását használod, a konverziós értékre összpontosíts.

Ha a Konverziók maximalizálása vagy a Konverziós érték maximalizálása mellett döntesz, győződj meg arról, hogy további elérhető tartalék áll rendelkezésre a kampányodban. Ez mozgásteret biztosít az algoritmusnak a mennyiség vagy az érték növelésére. Bővítsd a célzást új kulcsszavak hozzáadásával, általános egyezésű típusok használatával, dinamikus keresőhirdetések létrehozásával és első fél célközönséglisták hozzáadásával.

Miután módosítottad az ajánlattételi stratégiádat, lépj be a Javaslatok oldalra, hogy megnézd, hogyan növelhetnéd további befektetésekkel hatékonyabban a konverziós mennyiséget vagy értéket.

Cél optimalizálás

Ha a kampányod nem korlátozott költségkeretű, csökkentsd a ROAS-célokat, hogy több konverziós értéket érj el. Az ajánlott célérték-beállításokat a Javaslatok oldalon találod.

Költségkeret optimalizálás

A sikeres teljesítmény érdekében a cél-CPA és cél-ROAS kampányokat nem szabad a költségkeret alapján korlátozni. A Javaslatok oldalon a költségkeret optimalizálására vonatkozó javaslatokat találsz, hogy nagyobb növekedést érj el, és további konverziókat és konverziós értéket kapj ugyanazon CPA vagy ROAS mellett. Lehetőséged van arra is, hogy szerkeszd az optimalizálási pontszám költségkeret javaslatait, hogy becslést kapj a különböző költségkeret összegek mellett várható konverziós mennyiségről.

Szimulátorok

A szimulátorok segítségével megbecsülheted a teljesítmény változását, amikor felülvizsgálod a cél- vagy napi költségkeretet. Ezeket a Kampányok lapon vagy az Ajánlattételi stratégia jelentésben találod.

Kulcsszó beillesztés

A kulcsszavak beillesztésével frissítheted hirdetéseid, hogy szerepeljenek benne azok a kulcsszavak, amelyek a hirdetések megjelenését kiváltották. Például, ha valaki a "CRM szoftver" kifejezésre keres, a hirdetés címsorában szerepelhet a "CRM szoftver" kifejezés.

Hirdetés-testreszabók

A hirdetés-testreszabók lehetővé teszik, hogy valós idejű információkat, például helymeghatározást vagy visszaszámlálást építs be a hirdetéseidbe. A hirdetés-testreszabók segítségével dinamikus hirdetéseket hozhatsz létre, és nagymértékben releváns hirdetésszövegeket (kreatívokat) jeleníthetsz meg.

Hirdetésbővítmények

A hirdetésbővítmények célja, hogy segítsék a teljesítmény növelését. A hirdetésbővítmények hozzáadása segíthet növelni az érdeklődők számát, vagy segíthet a látogatókat a webhely egy bizonyos helyére vagy oldalára irányítani.

Meglévő ügyfelek

A meglévő ügyfelek megtartása érdekében fontold meg egy közönséglista hozzáadását azokról az ügyfelekről, akik már konvertáltak a webhelyeden.

Új ügyfelek

Az új ügyfelek megszerzéséhez fontold meg a webhelyed összes látogatójára vonatkozó közönséglista, vagy hasonló közönség listák hozzáadását.

Korábbi látogatók

Hirdetések megjelenítése korábbi látogatóidnak, amikor azok a Google webhelyen végeznek további kereséseket azzal kapcsolatban, amire szükségük van.

Megfigyelés

Figyeld meg, hogyan teljesítenek a hirdetéseid a kiválasztott célközönség számára anélkül, hogy befolyásolnád a kampány elérését. Ez a beállítás nem változtatja meg, hogy ki láthatja a hirdetéseid, és azt sem, hogy hol jelenhetnek meg. Helyezz előtérbe vagy szoríts vissza bizonyos közönségeket, azáltal, hogy ajánlatkorrekciókat adsz meg.

Célzás

Szűkítsd az elérésed, hogy csak az általad kiválasztott konkrét célközönségnek jelenj meg.

Általánosegyezés-módosító
+férfi +cipő

Az általánosegyezés-módosító csak olyan keresésekre jelenít meg hirdetést, amelyek tartalmazzák a plusz jellel megjelölt kulcsszavakat vagy azok közeli változatait. A kulcsszóban szereplő kifejezések előtt, után vagy között további szavak is szerepelhetnek, tetszőleges sorrendben. Az általános egyezéshez hasonlóan ez a módosított változat is hasznos a nem várt kifejezésekből származó forgalom megragadásához.

Példa: A "férfi sportruházat" keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését, de az "eladó férfi cipő" keresés igen.

Előnye: Biztosítja, hogy a kulcsszavad alapfogalma jelen legyen a felhasználó keresésében, ugyanakkor nagyobb elérést tesz lehetővé.

Beállítás: Tegyél egy plusz jelet (+) a kifejezések elé.

Általános egyezés
férfi cipő

Az általános egyezésű kulcsszavak a kulcsszavakhoz kapcsolódó keresési kifejezésekre jelennek meg, valamint az olyan közeli változatokra, mint a szinonimák és elgépelések. Az általános egyezésű kulcsszavak használata a legjobb módja annak, hogy olyan kifejezésekből származó keresési forgalmat érj el, amelyeket esetleg nem látsz előre.

Példa: A "férfi ruházat"-ra történő keresés megjelenítheti a hirdető hirdetését, amelyet a férfi cipő általános egyezésű kulcsszóval céloz.

Előnye: A legnagyobb volument éri el.

Beállítás: Ez a kulcsszavak alapértelmezett egyezési típusa; egyszerűen add meg a kulcsszavakat.

Kifejezés egyezés
“férfi cipő”

A kifejezés egyezés csak akkor jeleníti meg a hirdetést, ha a kifejezésre (vagy annak egy közeli változatára) keresnek rá, anélkül, hogy más szavak lennének a közepén, amelyek megváltoztatnák a kifejezés jelentését. A kifejezés előtt vagy után további szavak is használhatók. A pontos egyezéshez hasonlóan a kifejezés egyezésű kulcsszavak segítenek a forgalom megragadásában azokból a lekérdezésekből, amelyekre tudod, hogy az ügyfeleid keresnek.

Példa: A "férfi tenisz cipő" keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését, de a "férfi cipő vélemények" igen.

Előnye: Biztosítja, hogy a kulcsszavad központi fogalma jelen legyen a keresési kifejezésben, miközben nagyobb volument érsz el, mint amit a pontos egyezésű kulcsszavak biztosítanának.

Beállítás: Tegyél idézőjeleket (" ") a kifejezés köré.

Pontos egyezés
[férfi cipő]

A pontos egyezés akkor jeleníti meg a hirdetéseket, ha a kulcsszó megegyezik a felhasználó keresési kifejezésével. A pontos egyezésű kulcsszavak hasznosak, ha olyan keresési lekérdezésekből származó forgalmat szeretnél megragadni, amelyekről biztos lehetsz benne, hogy az emberek keresik őket.

Példa: A "férfi cipő vélemény" vagy "piros férfi cipő" vagy "férfi tornacipő"-re vonatkozó keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését; csak a "férfi cipő" keresés jelenítené meg ezt a hirdetést.

Előnye: Nagyobb ellenőrzést biztosít afelett, hogy milyen keresési kifejezések jeleníthetik meg a hirdetést, bár a hirdetések mennyisége korlátozott lehet.

Beállítás: Tegyél szögletes zárójeleket ([ ]) a kifejezés köré.