A Google Ads az általad a konverziókövetésen keresztül jelentett konverziós értékek alapján előrejelzi a jövőbeli konverziókat és a kapcsolódó értékeket. Ezután a Google Ads maximális CPC (max. CPC) ajánlatokat állít be, hogy maximalizálja a konverziós értéket, miközben megpróbál a célnak megfelelő átlagos ROAS-t elérni.
Egyes konverziók magasabb ROAS-t, mások pedig alacsonyabb ROAS-t adhatnak, de összességében a Google Ads arra törekszik, hogy a konverzió költségenkénti értéke megegyezzen az általad meghatározott ROAS célértékkel. Ha például 500%-os cél ROAS-t állítasz be, a Google Ads automatikusan úgy állítja be a liciteket, hogy megpróbálja maximalizálni a konverziós értéket, miközben eléri ezt a cél ROAS-t. A hirdetési aukción nyújtott teljesítményének javítása érdekében ez a stratégia a valós idejű jelzések, például az eszköz, a böngésző, a hely, a napszak stb. alapján módosítja a liciteket. Automatikusan módosítja az ajánlatokat annak alapján is, hogy valaki szerepel-e a remarketing listáidon.
A Google Ads ajánl egy ROAS-célértéket, miután új ajánlati stratégiát állítottál be a Megosztás könyvtárban, és kiválasztottad, hogy mely kampányokra kívánod alkalmazni. Ezt az ajánlást az elmúlt hetek tényleges ROAS értékeid alapján számítja ki. Az elmúlt néhány nap teljesítményét kizárjuk, hogy figyelembe vegyük azokat a konverziókat, amelyek egy napnál tovább tarthatnak egy hirdetéskattintást követően. Eldöntheted, hogy ezt az ajánlott ROAS-célértéket használod-e, vagy saját célértéket állítaz be.