Áttekintés
Google Ads fiók létrehozása
Keresési hirdetések
Hirdetésbővítmények
Google Ads aukció
Analitika
Konverziómérés
Ajánlattételi stratégiák
Display hirdetések
Remarketing hirdetések
Shopping hirdetések
Merchant Center
Videó hirdetések
További lehetőségek
Kampány elindítása utáni lépések
Keresési kampányok optimalizálása
Optimalizálási videók
Optimalizálási pontszám
Optimalizálási módok
Teljesítménytervező

Showcase shopping hirdetések

Amikor a vásárlók általános keresőszavakat (vagy az eladási tölcsér felső részével kapcsolatos keresési kifejezéseket) használnak a Google-ön, mint például "gitárok", "lakberendezés" vagy "tükrök", még nem tudják pontosan, hogy mit akarnak vásárolni, vagy hol akarják megvenni. A Showcase Shopping hirdetések már a vásárlási útjuk kezdetén befolyásolhatják a vásárlókat azzal, hogy segítenek nekik felfedezni és megismerni számos márkát. Elérheted ezeket a potenciális vásárlókat, és megismertetheted velük márkád és termékeid, miközben még csak most próbálják meghozni a döntést arról, hogy mit és hol vásároljanak.

Ez a modul segít felismerni, hogy hol jelennek meg a Showcase Shopping hirdetések, felfedezni, hogyan működnek, és megfogalmazni céljukat és előnyeiket.

Ismerd meg Juliant

Mivel Julian mindig is szeretett élőzenét hallgatni, úgy döntött, hogy szenvedélyét kibővíti azzal, hogy megtanul hangszeren játszani. Gondolkodik a gitározáson, de lehengerli a rengeteg lehetőség.

Hogyan segíthetnek a Showcase Shopping hirdetések Julian-nek megtalálni a számára megfelelő hangszert?

Ismerd meg Shazia-t

Shazia virágzó online és kiskereskedelmi zenei üzletet üzemeltet. Szeretné elérni, hogy minél több vásárló vegye figyelembe a márkáját, amikor online vásárol. Hogyan segíthetnek neki a Showcase Shopping hirdetések üzleti céljainak elérésében?

Mik azok a Showcase Shopping hirdetések?

A Showcase Shopping hirdetések lehetővé teszik, hogy a vásárlót már a vásárlási út elején bevonja, amikor még csak most találja ki, hogy mit és hol vásároljon. 

Shazia a Showcase Shopping hirdetések segítségével releváns és kapcsolódó termékek gyűjteményét mutathatja be a Google-ön kereső vásárlóknak. Ez segít neki megkülönböztetni márkáját, weboldalát és áruit a hasonló kiskereskedőkétől.

Az életstílusképek és a szövegek összeállításával Shazia alakíthatja a vásárlók élményét, amikor az általa forgalmazott termékkategóriákra vagy márkákra keresnek. 

Hogyan működnek a Showcase Shopping hirdetések?

Mobil – Összecsukott hirdetési nézet

Általános keresések esetén a Showcase Shopping hirdetések összecsukott hirdetésekként jelennek meg. Amikor egy vásárló, például Julian rákattint a Shazia’s Music Shop összecsukott hirdetésére, az kinyílik, és a termékek előnézetével további információkat tár fel a márkáról.

Mobil – Kinyitott hirdetési nézet

Amikor Julian rákattint a kinyitott hirdetés URL-címére vagy fejlécképére, a Shazia’s Music Shop weboldalára jut. Ha azonban rákattint a kinyitott hirdetés bármelyik termékére, akkor a kiskereskedelmi webhely megfelelő termékoldalára jut.

Hol jelennek meg a Showcase Shopping hirdetések?

A Showcase Shopping hirdetések csak a Google keresőoldalán jelennek meg. Lehetővé teszik az olyan kiskereskedők számára, mint a Shazia, hogy termékeiket online vásárlók milliói előtt helyezzék el.

A Showcase Shopping hirdetések legfontosabb előnyei

Válaszd ki az egyes képeket, hogy többet tudj meg.

Julian vásárlói útja

Miután felfedez egy elegáns bendzsót a Showcase Shopping hirdetéseken keresztül, Julian beleszeret, és úgy dönt, hogy megveszi a Shazia’s Music Shopban! Ezzel egy lépéssel közelebb került ahhoz, hogy elinduljon zenei karrierjén. 

A Showcase Shopping hirdetések azáltal, hogy gondosan kiválasztott márkákat és termékeket kínálnak, segítettek Juliannak leszűkíteni a tökéletes hangszer keresését, és kiválasztani, hogy melyik kereskedőtől vásároljon.

Kulcsfontosságú tudnivalók

Showcase Shopping hirdetések: 

  • Általánosabb keresési kifejezéseket ragadnak meg, ahol a vásárlók még nem tudják biztosan, hogy mit akarnak vásárolni, vagy hol akarják megvenni.
  • Termékkollekciót mutatnak be, hogy megismertessék a vásárlókkal a márkád.
  • Mobilon és asztali számítógépen jelenik meg a Google keresőoldalán.

Lefelé vezeti a felhasználókat a vásárlási tölcsérben

A Showcase Shopping hirdetések a vásárlási út elején befolyásolják a vásárlókat. A Google célközönségeinek használatával a Showcase Shopping hirdetésekkel interakcióba lépő vásárlókat a teljes vásárlói útjuk során megcélozhatod és újra aktiválhatod őket.

Megkülönbözteti márkád, weboldalad vagy árud

A Showcase Shopping hirdetések lehetőséget adnak arra, hogy gyönyörű életmódképekkel és egyedi szöveggel inspiráld a vásárlókat. Válaszd ki a fejlécképet, a címsort, a leírást és a cél URL-t, és válaszd ki a kiemelni kívánt termékkategóriát. Ezek közül a Google a vásárló keresőkifejezése alapján határozza meg a legrelevánsabb termékeket, amelyeket a kinyitott hirdetésben szerepeltet.

Ha Cél-CPA-t vagy Cél-ROAS-t használsz

Ha a Cél-CPA-t használod, összpontosíts a műveletenkénti költségre.

Ha a Cél-ROAS-t használod, a hirdetési kiadások megtérülésére összpontosíts.

Ha a kampány költségkerete korlátozott, ellenőrizd a Javaslatok oldalon, hogy van-e lehetőség további konverziók vagy konverziós érték elérésére hasonló CPA vagy ROAS mellett.

Ha a kampány nem korlátozott költségkeretű, növeld a cél-CPA-t vagy csökkentsd a cél ROAS-t, hogy több konverziót vagy konverziós értéket érj el. A lefedettséget és a célzást új kulcsszavak hozzáadásával, általános egyezésű típusok használatával, dinamikus keresőhirdetések létrehozásával és első fél célközönséglisták hozzáadásával is bővítheted.

Ha a Konverziók maximalizálása vagy a Konverziós érték maximalizálása ajánlattételi stratégiát használod

Ha a Konverziók maximalizálását használod, akkor a konverziós mennyiségre összpontosíts.

Ha a Konverziós érték maximalizálását használod, a konverziós értékre összpontosíts.

Ha a Konverziók maximalizálása vagy a Konverziós érték maximalizálása mellett döntesz, győződj meg arról, hogy további elérhető tartalék áll rendelkezésre a kampányodban. Ez mozgásteret biztosít az algoritmusnak a mennyiség vagy az érték növelésére. Bővítsd a célzást új kulcsszavak hozzáadásával, általános egyezésű típusok használatával, dinamikus keresőhirdetések létrehozásával és első fél célközönséglisták hozzáadásával.

Miután módosítottad az ajánlattételi stratégiádat, lépj be a Javaslatok oldalra, hogy megnézd, hogyan növelhetnéd további befektetésekkel hatékonyabban a konverziós mennyiséget vagy értéket.

Cél optimalizálás

Ha a kampányod nem korlátozott költségkeretű, csökkentsd a ROAS-célokat, hogy több konverziós értéket érj el. Az ajánlott célérték-beállításokat a Javaslatok oldalon találod.

Költségkeret optimalizálás

A sikeres teljesítmény érdekében a cél-CPA és cél-ROAS kampányokat nem szabad a költségkeret alapján korlátozni. A Javaslatok oldalon a költségkeret optimalizálására vonatkozó javaslatokat találsz, hogy nagyobb növekedést érj el, és további konverziókat és konverziós értéket kapj ugyanazon CPA vagy ROAS mellett. Lehetőséged van arra is, hogy szerkeszd az optimalizálási pontszám költségkeret javaslatait, hogy becslést kapj a különböző költségkeret összegek mellett várható konverziós mennyiségről.

Szimulátorok

A szimulátorok segítségével megbecsülheted a teljesítmény változását, amikor felülvizsgálod a cél- vagy napi költségkeretet. Ezeket a Kampányok lapon vagy az Ajánlattételi stratégia jelentésben találod.

Kulcsszó beillesztés

A kulcsszavak beillesztésével frissítheted hirdetéseid, hogy szerepeljenek benne azok a kulcsszavak, amelyek a hirdetések megjelenését kiváltották. Például, ha valaki a "CRM szoftver" kifejezésre keres, a hirdetés címsorában szerepelhet a "CRM szoftver" kifejezés.

Hirdetés-testreszabók

A hirdetés-testreszabók lehetővé teszik, hogy valós idejű információkat, például helymeghatározást vagy visszaszámlálást építs be a hirdetéseidbe. A hirdetés-testreszabók segítségével dinamikus hirdetéseket hozhatsz létre, és nagymértékben releváns hirdetésszövegeket (kreatívokat) jeleníthetsz meg.

Hirdetésbővítmények

A hirdetésbővítmények célja, hogy segítsék a teljesítmény növelését. A hirdetésbővítmények hozzáadása segíthet növelni az érdeklődők számát, vagy segíthet a látogatókat a webhely egy bizonyos helyére vagy oldalára irányítani.

Meglévő ügyfelek

A meglévő ügyfelek megtartása érdekében fontold meg egy közönséglista hozzáadását azokról az ügyfelekről, akik már konvertáltak a webhelyeden.

Új ügyfelek

Az új ügyfelek megszerzéséhez fontold meg a webhelyed összes látogatójára vonatkozó közönséglista, vagy hasonló közönség listák hozzáadását.

Korábbi látogatók

Hirdetések megjelenítése korábbi látogatóidnak, amikor azok a Google webhelyen végeznek további kereséseket azzal kapcsolatban, amire szükségük van.

Megfigyelés

Figyeld meg, hogyan teljesítenek a hirdetéseid a kiválasztott célközönség számára anélkül, hogy befolyásolnád a kampány elérését. Ez a beállítás nem változtatja meg, hogy ki láthatja a hirdetéseid, és azt sem, hogy hol jelenhetnek meg. Helyezz előtérbe vagy szoríts vissza bizonyos közönségeket, azáltal, hogy ajánlatkorrekciókat adsz meg.

Célzás

Szűkítsd az elérésed, hogy csak az általad kiválasztott konkrét célközönségnek jelenj meg.

Általánosegyezés-módosító
+férfi +cipő

Az általánosegyezés-módosító csak olyan keresésekre jelenít meg hirdetést, amelyek tartalmazzák a plusz jellel megjelölt kulcsszavakat vagy azok közeli változatait. A kulcsszóban szereplő kifejezések előtt, után vagy között további szavak is szerepelhetnek, tetszőleges sorrendben. Az általános egyezéshez hasonlóan ez a módosított változat is hasznos a nem várt kifejezésekből származó forgalom megragadásához.

Példa: A "férfi sportruházat" keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését, de az "eladó férfi cipő" keresés igen.

Előnye: Biztosítja, hogy a kulcsszavad alapfogalma jelen legyen a felhasználó keresésében, ugyanakkor nagyobb elérést tesz lehetővé.

Beállítás: Tegyél egy plusz jelet (+) a kifejezések elé.

Általános egyezés
férfi cipő

Az általános egyezésű kulcsszavak a kulcsszavakhoz kapcsolódó keresési kifejezésekre jelennek meg, valamint az olyan közeli változatokra, mint a szinonimák és elgépelések. Az általános egyezésű kulcsszavak használata a legjobb módja annak, hogy olyan kifejezésekből származó keresési forgalmat érj el, amelyeket esetleg nem látsz előre.

Példa: A "férfi ruházat"-ra történő keresés megjelenítheti a hirdető hirdetését, amelyet a férfi cipő általános egyezésű kulcsszóval céloz.

Előnye: A legnagyobb volument éri el.

Beállítás: Ez a kulcsszavak alapértelmezett egyezési típusa; egyszerűen add meg a kulcsszavakat.

Kifejezés egyezés
“férfi cipő”

A kifejezés egyezés csak akkor jeleníti meg a hirdetést, ha a kifejezésre (vagy annak egy közeli változatára) keresnek rá, anélkül, hogy más szavak lennének a közepén, amelyek megváltoztatnák a kifejezés jelentését. A kifejezés előtt vagy után további szavak is használhatók. A pontos egyezéshez hasonlóan a kifejezés egyezésű kulcsszavak segítenek a forgalom megragadásában azokból a lekérdezésekből, amelyekre tudod, hogy az ügyfeleid keresnek.

Példa: A "férfi tenisz cipő" keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését, de a "férfi cipő vélemények" igen.

Előnye: Biztosítja, hogy a kulcsszavad központi fogalma jelen legyen a keresési kifejezésben, miközben nagyobb volument érsz el, mint amit a pontos egyezésű kulcsszavak biztosítanának.

Beállítás: Tegyél idézőjeleket (" ") a kifejezés köré.

Pontos egyezés
[férfi cipő]

A pontos egyezés akkor jeleníti meg a hirdetéseket, ha a kulcsszó megegyezik a felhasználó keresési kifejezésével. A pontos egyezésű kulcsszavak hasznosak, ha olyan keresési lekérdezésekből származó forgalmat szeretnél megragadni, amelyekről biztos lehetsz benne, hogy az emberek keresik őket.

Példa: A "férfi cipő vélemény" vagy "piros férfi cipő" vagy "férfi tornacipő"-re vonatkozó keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését; csak a "férfi cipő" keresés jelenítené meg ezt a hirdetést.

Előnye: Nagyobb ellenőrzést biztosít afelett, hogy milyen keresési kifejezések jeleníthetik meg a hirdetést, bár a hirdetések mennyisége korlátozott lehet.

Beállítás: Tegyél szögletes zárójeleket ([ ]) a kifejezés köré.