Áttekintés
Google Ads fiók létrehozása
Keresési hirdetések
Hirdetésbővítmények
Google Ads aukció
Analitika
Konverziómérés
Ajánlattételi stratégiák
Display hirdetések
Remarketing hirdetések
Shopping hirdetések
Merchant Center
Videó hirdetések
További lehetőségek
Kampány elindítása utáni lépések
Keresési kampányok optimalizálása
Optimalizálási videók
Optimalizálási pontszám
Optimalizálási módok
Teljesítménytervező

Kattintások maximalizálása stratégia

A marketingcélokhoz igazodó ajánlattételi stratégia kialakítása fontos része a sikeres Google keresési kampány felépítésének. Ha a fő célod a webes forgalom növelése, a Kattintások maximalizálása egy nagyszerű stratégia arra, hogy a lehető legtöbb kattintást érj el, minimális erőfeszítéssel.

Ebben a modulban megtanulod, hogyan használhatod a Kattintások maximalizálása ajánlattételi stratégiát a webhelyed forgalmának növelésére.

Miért hasznos a Kattintások maximalizálása stratégia?

A Kattintások maximalizálása egy automatizált ajánlattételi stratégia azok számára, akik növelni szeretnék a weboldaluk forgalmát, de nem követik a konverziókat. Ha nem követed a konverziókat a Google Ads-fiókodban, ez az ajánlattételi stratégia az alapértelmezett, amikor új keresőkampányt hozol létre.

Ez a stratégia segít abban, hogy mindennap a lehető legtöbb kattintást érj el a költségkereteden belül, miközben minimalizálod a licit fenntartásához szükséges kézi erőfeszítéseket. Automatikusan beállítja a maximális kattintásonkénti költség (CPC)-ajánlatot a kampányban, hogy maximalizálja a kattintások számát a költségkereten belül.

Beállítás: Hozz létre egy Kattintások maximalizálása ajánlattételi stratégiát

Ha keresőkampányodban át szeretnél állni a Kattintások maximalizálása automatizált ajánlattételi stratégiára, kövesd az alábbi lépéseket.

Megjegyzés: A képernyőképek illusztrációs célú mintaadatokat használnak.

További információkért kattints a nyilakra.

1. lépés:
Válassz ki egy keresési kampányt a fiókodban.

2. lépés:
Válaszd a navigációs sávban a Beállítások menüpontot, majd a menüpontok közül az Ajánlattételt. Válaszd az Ajánlattételi stratégia módosítása lehetőséget egy új licitstratégia alkalmazásához a kampányra.

3. lépés:
A legördülő menüből válaszd ki a Kattintások-at, mint az ajánlattétel típusát, amelyre összpontosítani szeretnél. Itt megadhatod a kívánt maximális CPC-ajánlati limitet, de ez nem javasolt. Miután befejezted, kattints a Mentés gombra.

Most te jössz!

Bevált gyakorlatok

Íme néhány tipp a hatékony Kattintások maximalizálása ajánlattételi stratégia kialakításához.

Kattints a nyilra, ha többet szeretnél megtudni.

Kerüld az ajánlattételi korlátokat.
A Kattintások maximalizálása stratégiánál beállíthatsz egy maximális kattintásonkénti költség korlátot. Ez egy fejlett lehetőség azon hirdetők számára, akik további ellenőrzést szeretnének az automatizált ajánlattételi stratégiájuk felett. Ne állíts be ajánlattételi limitet, ha azt szeretnéd, hogy a Google Ads automatikusan állítsa be a liciteket.
Adj időt az optimalizálásra.
Intelligens ajánlattétel esetében fontos, hogy időt adj a kampányodnak az optimalizálásra, mielőtt értékelnéd a teljesítményét.
Használd az Ajánlatstratégiai jelentést.
Ez a jelentés lehetővé teszi, hogy megnézd, milyen jól teljesített az ajánlati stratégiád a legfontosabb mérőszámok tekintetében. További információ a Google Súgóközpontban.
Előző
Következő

Optimalizálási pontszám tipp

Nézd meg az Optimalizálási pontszámod, hogy további olyan kampányokat fedezz fel, amelyeknél javasolt lehet a Kattintások maximalizálása ajánlattételi stratégia.

A legfontosabb tudnivalók

  • A Kattintások maximalizálása egy automatizált ajánlattételi stratégia, amely segíthet növelni a weboldal forgalmát.
  • Ha fiókod nem követi a konverziókat, a Kattintások maximalizálása az új keresőkampányok alapértelmezett ajánlattételi stratégiája. Ha eddig más automatizált ajánlattételi stratégiát használtál, a Kattintások maximalizálása hozzáadható.
  • Ha a Kattintások maximalizálása stratégiát használod, engedd, hogy a Google Ads automatikusan beállítsa a liciteket; ne állíts be kattintásonkénti korlátot.

Mutasd meg, mit tudsz

Ha Cél-CPA-t vagy Cél-ROAS-t használsz

Ha a Cél-CPA-t használod, összpontosíts a műveletenkénti költségre.

Ha a Cél-ROAS-t használod, a hirdetési kiadások megtérülésére összpontosíts.

Ha a kampány költségkerete korlátozott, ellenőrizd a Javaslatok oldalon, hogy van-e lehetőség további konverziók vagy konverziós érték elérésére hasonló CPA vagy ROAS mellett.

Ha a kampány nem korlátozott költségkeretű, növeld a cél-CPA-t vagy csökkentsd a cél ROAS-t, hogy több konverziót vagy konverziós értéket érj el. A lefedettséget és a célzást új kulcsszavak hozzáadásával, általános egyezésű típusok használatával, dinamikus keresőhirdetések létrehozásával és első fél célközönséglisták hozzáadásával is bővítheted.

Ha a Konverziók maximalizálása vagy a Konverziós érték maximalizálása ajánlattételi stratégiát használod

Ha a Konverziók maximalizálását használod, akkor a konverziós mennyiségre összpontosíts.

Ha a Konverziós érték maximalizálását használod, a konverziós értékre összpontosíts.

Ha a Konverziók maximalizálása vagy a Konverziós érték maximalizálása mellett döntesz, győződj meg arról, hogy további elérhető tartalék áll rendelkezésre a kampányodban. Ez mozgásteret biztosít az algoritmusnak a mennyiség vagy az érték növelésére. Bővítsd a célzást új kulcsszavak hozzáadásával, általános egyezésű típusok használatával, dinamikus keresőhirdetések létrehozásával és első fél célközönséglisták hozzáadásával.

Miután módosítottad az ajánlattételi stratégiádat, lépj be a Javaslatok oldalra, hogy megnézd, hogyan növelhetnéd további befektetésekkel hatékonyabban a konverziós mennyiséget vagy értéket.

Cél optimalizálás

Ha a kampányod nem korlátozott költségkeretű, csökkentsd a ROAS-célokat, hogy több konverziós értéket érj el. Az ajánlott célérték-beállításokat a Javaslatok oldalon találod.

Költségkeret optimalizálás

A sikeres teljesítmény érdekében a cél-CPA és cél-ROAS kampányokat nem szabad a költségkeret alapján korlátozni. A Javaslatok oldalon a költségkeret optimalizálására vonatkozó javaslatokat találsz, hogy nagyobb növekedést érj el, és további konverziókat és konverziós értéket kapj ugyanazon CPA vagy ROAS mellett. Lehetőséged van arra is, hogy szerkeszd az optimalizálási pontszám költségkeret javaslatait, hogy becslést kapj a különböző költségkeret összegek mellett várható konverziós mennyiségről.

Szimulátorok

A szimulátorok segítségével megbecsülheted a teljesítmény változását, amikor felülvizsgálod a cél- vagy napi költségkeretet. Ezeket a Kampányok lapon vagy az Ajánlattételi stratégia jelentésben találod.

Kulcsszó beillesztés

A kulcsszavak beillesztésével frissítheted hirdetéseid, hogy szerepeljenek benne azok a kulcsszavak, amelyek a hirdetések megjelenését kiváltották. Például, ha valaki a "CRM szoftver" kifejezésre keres, a hirdetés címsorában szerepelhet a "CRM szoftver" kifejezés.

Hirdetés-testreszabók

A hirdetés-testreszabók lehetővé teszik, hogy valós idejű információkat, például helymeghatározást vagy visszaszámlálást építs be a hirdetéseidbe. A hirdetés-testreszabók segítségével dinamikus hirdetéseket hozhatsz létre, és nagymértékben releváns hirdetésszövegeket (kreatívokat) jeleníthetsz meg.

Hirdetésbővítmények

A hirdetésbővítmények célja, hogy segítsék a teljesítmény növelését. A hirdetésbővítmények hozzáadása segíthet növelni az érdeklődők számát, vagy segíthet a látogatókat a webhely egy bizonyos helyére vagy oldalára irányítani.

Meglévő ügyfelek

A meglévő ügyfelek megtartása érdekében fontold meg egy közönséglista hozzáadását azokról az ügyfelekről, akik már konvertáltak a webhelyeden.

Új ügyfelek

Az új ügyfelek megszerzéséhez fontold meg a webhelyed összes látogatójára vonatkozó közönséglista, vagy hasonló közönség listák hozzáadását.

Korábbi látogatók

Hirdetések megjelenítése korábbi látogatóidnak, amikor azok a Google webhelyen végeznek további kereséseket azzal kapcsolatban, amire szükségük van.

Megfigyelés

Figyeld meg, hogyan teljesítenek a hirdetéseid a kiválasztott célközönség számára anélkül, hogy befolyásolnád a kampány elérését. Ez a beállítás nem változtatja meg, hogy ki láthatja a hirdetéseid, és azt sem, hogy hol jelenhetnek meg. Helyezz előtérbe vagy szoríts vissza bizonyos közönségeket, azáltal, hogy ajánlatkorrekciókat adsz meg.

Célzás

Szűkítsd az elérésed, hogy csak az általad kiválasztott konkrét célközönségnek jelenj meg.

Általánosegyezés-módosító
+férfi +cipő

Az általánosegyezés-módosító csak olyan keresésekre jelenít meg hirdetést, amelyek tartalmazzák a plusz jellel megjelölt kulcsszavakat vagy azok közeli változatait. A kulcsszóban szereplő kifejezések előtt, után vagy között további szavak is szerepelhetnek, tetszőleges sorrendben. Az általános egyezéshez hasonlóan ez a módosított változat is hasznos a nem várt kifejezésekből származó forgalom megragadásához.

Példa: A "férfi sportruházat" keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését, de az "eladó férfi cipő" keresés igen.

Előnye: Biztosítja, hogy a kulcsszavad alapfogalma jelen legyen a felhasználó keresésében, ugyanakkor nagyobb elérést tesz lehetővé.

Beállítás: Tegyél egy plusz jelet (+) a kifejezések elé.

Általános egyezés
férfi cipő

Az általános egyezésű kulcsszavak a kulcsszavakhoz kapcsolódó keresési kifejezésekre jelennek meg, valamint az olyan közeli változatokra, mint a szinonimák és elgépelések. Az általános egyezésű kulcsszavak használata a legjobb módja annak, hogy olyan kifejezésekből származó keresési forgalmat érj el, amelyeket esetleg nem látsz előre.

Példa: A "férfi ruházat"-ra történő keresés megjelenítheti a hirdető hirdetését, amelyet a férfi cipő általános egyezésű kulcsszóval céloz.

Előnye: A legnagyobb volument éri el.

Beállítás: Ez a kulcsszavak alapértelmezett egyezési típusa; egyszerűen add meg a kulcsszavakat.

Kifejezés egyezés
“férfi cipő”

A kifejezés egyezés csak akkor jeleníti meg a hirdetést, ha a kifejezésre (vagy annak egy közeli változatára) keresnek rá, anélkül, hogy más szavak lennének a közepén, amelyek megváltoztatnák a kifejezés jelentését. A kifejezés előtt vagy után további szavak is használhatók. A pontos egyezéshez hasonlóan a kifejezés egyezésű kulcsszavak segítenek a forgalom megragadásában azokból a lekérdezésekből, amelyekre tudod, hogy az ügyfeleid keresnek.

Példa: A "férfi tenisz cipő" keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését, de a "férfi cipő vélemények" igen.

Előnye: Biztosítja, hogy a kulcsszavad központi fogalma jelen legyen a keresési kifejezésben, miközben nagyobb volument érsz el, mint amit a pontos egyezésű kulcsszavak biztosítanának.

Beállítás: Tegyél idézőjeleket (" ") a kifejezés köré.

Pontos egyezés
[férfi cipő]

A pontos egyezés akkor jeleníti meg a hirdetéseket, ha a kulcsszó megegyezik a felhasználó keresési kifejezésével. A pontos egyezésű kulcsszavak hasznosak, ha olyan keresési lekérdezésekből származó forgalmat szeretnél megragadni, amelyekről biztos lehetsz benne, hogy az emberek keresik őket.

Példa: A "férfi cipő vélemény" vagy "piros férfi cipő" vagy "férfi tornacipő"-re vonatkozó keresés nem jelenítené meg a hirdető hirdetését; csak a "férfi cipő" keresés jelenítené meg ezt a hirdetést.

Előnye: Nagyobb ellenőrzést biztosít afelett, hogy milyen keresési kifejezések jeleníthetik meg a hirdetést, bár a hirdetések mennyisége korlátozott lehet.

Beállítás: Tegyél szögletes zárójeleket ([ ]) a kifejezés köré.